سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان در گردهمایی روحانیون ، مبلغین و متولیان امور فرهنگی زندانهای استان گیلان گفت :

روحانیون بهترین آسیب شناس ، درمانگر و هدایت گر توحیدی در جامعه اند

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۷:۵۰
کد خبر: ۷۵۴۱۵۲
روحانیون بهترین آسیب شناس ، درمانگر و هدایت گر توحیدی در جامعه اند
سید حمید حسینی در گردهمایی روحانیون ، مبلغین و متولیان امور فرهنگی زندانهای استان گیلان گفت: روحانیون بهترین آسیب شناس ، درمانگر و هدایت گر توحیدی در جامعه اند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ همزمان با فرارسیدن آغاز ماه محرم ،ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع )  گردهمایی روحانیون ، مبلغین و متولیان امور فرهنگی زندانهای استان گیلان با حضور مدیر کل و رییس اداره فرهنگی زندانهای استان گیلان برگزار شد.

سید حمید حسینی در این  گردهمایی به بصیرت افزایی و روشنگری امروز جامعه توسط روحانیون  پرداخت و گفت : امروزه دشمنان ، نقشه هایی شوم زیادی را در سر دارند که با هوشیاری مردم و نهان بینی  شما روحانیون در سخنرانیهای خود در منبرها ، میتوانید اعمال شوم شان را نقش بر آب کنید.

سید حمید حسینی روحانیون را نقطه اتکاء برای زندانیان دانست و افزود : روحانیون بهترین آسیب شناس ، درمانگر و هدایت گر توحیدی در جامعه هستند که زندان از آن  منفک نبوده و زندانیان نیز شهروندان این جامعه می باشند و نیز از حقوق شهروندی بهره مند هستند.

وی برنامه ریزی ، مدیریت و فرماندهی  از سوی روحانیون را در مقابله با جنگ نرم که یکی از توطئه های شوم دشمن است را مهم دانست و بیان داشت: شما مبلغین همواره با تدبیر ، روشنگری و نیز بهره گیری از آموزه های دینی می توانید خوراک فرهنگی مناسبی را برای زندانیان ،خانواده آنان و همچنین کارکنان و حتی سربازان داشته باشید.

در ادامه حجت الااسلام حقیقت شناس رییس اداره فرهنگی  زندانهای استان ، برنامه های تدوین شده فرهنگی  علی الخصوص ویژه برنامه های  ماه محرم را مطرح  و سپس مصوبات نشست های فصلی برگزار شده را تشریح و از تاثیر پذیری برنامه  های فرهنگی زندانها در راستای کاهش جمعت کیفری و هدفمند تر نمودن آنان نکاتی را بیان داشت.

 

نظر شما