شهدا شاگردان مکتب عاشورا

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۲:۳۹
کد خبر: ۷۵۴۵۱۰
شهدا شاگردان مکتب عاشورا
مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گفت: تاسوعا و عاشورا الگوی کامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محمدرمضانی مدیر این جمعیت با بیان اینکه محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است ،گفت: ماه محرم ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد.

وی افزود: ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.

رمضانی با بیان این مطلب که عاشورا سالروز عروج خونین سبک بالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه جاودانه و با شکوهی در تاریخ آفریدند، خاطرنشان کرد: شهدای کشور عزیزمان نیز از شاگردان برحق مکتب عاشورا هستند و با نثار جان خود از خاک و ناموس وطن پاسداری کردند.

وی فرا رسیدن این ایام را به مسلمانان، آزادی خواهان و شیفتگان حضرت اباعبدالله حسین، تسلیت گفت و تصریح کرد: همانطور که خدمت به نظام و مردم از اهداف مهم  شهدا بود، همه اعضای این جمعیت اعلام آمادگی می کنند که در جهت تحقق آرمانهای عاشورا در نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز