نذر خون عزاداران حسینی در گیلان

۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۹:۳۸
کد خبر: ۷۵۴۹۳۶
نذر خون عزاداران حسینی در گیلان
جمعی از گیلانیان در روز تاسوعای حسینی به پایگاه های انتقال خون استان رفتند و بیاد ساقی دشت کربلا، ابوالفضل العباس (ع) خون اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ رئیس اداره تهیه پلاکت خون سازمان انتقال خون استان از اجرای طرح پویش نذر خون از روز تاسوعا تا اربعین حسینی در استان خبر داد و گفت : مردم مومن و نیکوکار گیلانی می توانند با مراجعه به پایگاه های انتقال خون استان با اهدای خون خود به بیماران نیازمند زندگی دوباره ببخشند.

حیدری با اشاره به اینکه پایگاه های انتقال خون گیلان فردا و در عاشورای حسینی از ساعت 8 صبح تا 9 شب آماده دریافت خون از اهدا کنندگان است افزود : سازمان انتقال خون به عنوان تنها نهاد امدادی و خدماتی کار تهیه و تامین نیاز خونی 31 بیمارستان گیلان را بر عهده دارد.

وی از نیاز مبرم پلاکت خون برای بیماران بویژه بیماران سرطانی در استان خبر داد و اضافه کرد : مردم می توانند با اهدای خون مستمر نقش مهمی در سلامت بیماران داشته باشند.

رئیس اداره تهیه پلاکت خون سازمان انتقال خون اعلام کرد : در حال حاضر 8 پایگاه انتقال خون در شهرهای رشت ، انزلی ، لاهیجان ، رودسر، لنگرود ، آستارا و فومن فعالیت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز