اسنوکرباز گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافت

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۵۵۵۶۲
اسنوکرباز گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافت
حامد ذره دوست ورزشکار گیلانی به همراه تیم ملی اسنوکر ایران عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان اظهار داشت: ششمین دوره رقابت های اسنوکر تیمی و هفتمین دوره مسابقات اسنوکر شش توپ انفرادی قهرمانی آسیا به میزبانی کشور قطر برگزار می شود.
سارنگ بزرگ چنانی افزود: تیم ملی اسنوکر ایران نیز عازم این رقابت ها شد که حامد ذره دوست ورزشکار شایسته و ملی پوش گیلانی نیز به همراه تیم ملی در این دوره از رقابت ها حضور یافته است.
وی ادامه داد: امیدواریم که این ورزشکار شایسته استان گیلان و 2 ملی پوش دیگر اسنوکر ایران در این دوره از رقابت ها بدرخشند و با ارائه بازی ها زیبا، بتوانند برابر حریفان قدرتمند خود به برتری و همچنین مقام کسب کنند.
ششمین دوره رقابت های اسنوکر تیمی و هفتمین دوره مسابقات اسنوکر شش توپ انفرادی قهرمانی آسیا، با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از قاره کهن در دوحه قطر آغازشده و تا روز سوم مهر ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.
حامد ذره دوست ورزشکار گیلانی سابقه قهرمانی کشور و قهرمانی آسیا ، نایب قهرمانی کشور و همچنین حضور موفق در مسابقات برون مرزی و بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد و هم اینک نیز رنکینگ اول اسنوکر کشور را دراختیار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز