تکواندوکاران گیلانی در مسابقات پومسه پنج مقام کسب کردند

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۴:۳۹
کد خبر: ۷۵۵۵۶۹
تکواندوکاران گیلانی در مسابقات پومسه پنج مقام کسب کردند
در آغاز مسابقات لیگ پومسه کشور جام نشاط ، تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب چهار مقام انفرادی و یک مقام تیمی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رئیس هیات تکوندو استان گیلان اظهار داشت: در هفته اول تا سوم از مرحله نخست لیگ منطقه یک پومسه جام نشاط که در تهران برگزار شد، تکواندوکاران گیلانی در بخش بانوان یک مقام و در بخش آقایان نیز چهار مقام کسب کردند.
محسن سترگی افزود: در مرحله نخست این مسابقات و در بخش بانوان ، در رقابت های رده سنی کمتر از 12 سال ، تبسم ثابت مبرهن طلب از استان گیلان موفق به کسب مقام دوم و در بخش مردان در رده سنی کمتر از 12 سال امیرعلی علیزاده تکواندوکار گیلانی موفق به کسب رتبه سوم این مسابقات شد و در رده سنی 41 تا 50 سال نیز علیرضا خلیلی از گیلان توانست مقام دوم را کسب کند.
وی بیان کرد: علیرضا خلیلی در بخش ابداعی نیز حضور یافت و توانست در رده سنی بالای 31 سال، عنوان قهرمانی این رده را به خود اختصاص دهد تا تنها تکواندوکار گیلانی باشد که موفق به کسب مقام قهرمانی در هفته نخست لیگ پومسه کشور شده است.
رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: در بخش تیمی هم گیلان در رده سنی بالای 31 سال پس از تیم های بیوران و هیات تکواندو مازندران، مقام سوم این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.
در رقابت‌های تکواندو پومسه لیگ منطقه یک کشور جام نشاط ، ورزشکارانی از استان ‌های آذربایجان ‌شرقی، آذربایجان ‌غربی، اردبیل، ایلام، البرز، تهران، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، مازندران، کردستان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، لرستان، مرکزی و همدان حضور داشتند که در خانه تکواندو در تهران با هم به رقابت پرداختند.
این رقابت‌ها در بخش انفرادی در رده‌های سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال پیگیری ‌شد و در بخش ابداعی نیز تکواندوکاران در رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 به اجرای فرم ‌پرداختند و در بخش تیمی‌ هم مسابقات میان رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال انجام ‌شد.

 
 
نظر شما