پیام رییس پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۶:۲۶
کد خبر: ۷۵۵۸۷۷
پیام رییس پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷
رییس پارک علم و فناوری گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷ پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

« سوگند به قلم و آن چه می نویسد » ، سرچشمه پیدایش تمام تمدن‌هاى انسانى و پیشرفت و تکامل علوم و بیدارى اندیشه‌ها و افکار و سرچشمه هدایت و آگاهى بشر؛ و سپاس و ستایش پروردگار یکتا راکه اسباب تعالی انسان‌ها را در اندیشه ورزی و تفکر قرار داد.

درآستانه فصل رنگارنگ پاییز و در بهار دانش و مهر شورانگیز و هم زمانی آن با  ماه‌محرم، ماه‌صبر و شکیبایی و هفته دفاع مقدس؛ یاد و خاطره حماسه‌سازان و شهیدان دفاع مقدس به ویژه معلمان و دانش‌آموزان شهید را گرامی می داریم.

در این روزها که دانشگاه و مراکز آموزشی فصلی نو را برای سرمایه‌های ارزشمند این مرزوبوم رقم می‌زنند، تلاش خواهیم کرد با حمایت از نوآوری ، فناوری و خلاقیت سهمی در توسعه دانش بنیان اقتصاد ایران داشته باشیم و در این راه، با همراهی فرهیختگان و نخبگان و با آگاهی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برای تحقق برنامه‌های دولت، تلاش بیشتر را سرلوحه خود قرار خواهیم داد.

اولین روز مهر شروع گام برداشتن در مسیر اعتلای فرهنگ دینداری، دانش و عقلانیت است و یادآور مسئولیت بزرگی است که همه‌ی ما برای آینده و رشد فرزندانمان بر عهده داریم.

پارک علم و فناوری گیلان و مدیران شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر، آغاز ‌سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان عزیز، دانشجویان، طلاب، معلمان و ‌اساتید، و مردم فهیم و فرهنگ دوست گیلان، ‌تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان سال تحصیلی سرشار از موفقیت را برای جویندگان علم و دانش آرزومندیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز