به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان

جشنواره روز جهانی غذا در رشت برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۵۵۹۶۳
جشنواره روز جهانی غذا در رشت برگزار می شود
به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان " جشنواره غذا" در کانون سلامت محله حمیدیان رشت برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ به منظور فرا رسیدن روز جهانی غذا ،  جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری " جشنواره غذا " با حضور جمعی از مسوولان دانشگاه در سالن اجلاس معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد. دکتر زهرا حصاری  معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این جلسه با اشاره به برنامه های معاونت غذا و دارو دانشگاه در خصوص برگزاری " جشنواره غذا " ، هدف از برگزاری این جشنواره را، در راستای مقوله اجتماعی سازی سلامت و حضور پر رنگ مردم برای خودمراقبتی، عنوان کرد.

در ادامه ضمن بیان پیشنهادات و نقطه نظرات حاضران در جلسه (معاونت اجتماعی، مدیریت روابط عمومی، کارشناسان حوزه بهداشت و غذا)، مقرر شد ضمن برگزاری جشنواره غذا در 24 مهرماه سال جاری در کانون سلامت محله حمیدیان رشت، با مشارکت شهرداری رشت، اداره اصناف و سایر سازمان های ذی ربط جشنواره غذا در 24 آبان ماه سال جاری در پیاده راه فرهنگی رشت نیز برگزار شود.

براساس این گزارش  16 اکتبر مصادف با 24 مهر ماه سال جاری به عنوان روز جهانی غذا با شعار " تلاش برای دستیابی گرسنگی صفر" نامگذاری شده است. روز جهانی غذا فرصت مناسبی است تا افکار عمومی جهان بدانند که  می‌توانیم به گرسنگی پایان داده و تبدیل به «نسل گرسنگی صفر» شویم اما برای دستیابی به این مهم، همکاری و مشارکت همگانی نیاز است. «گرسنگی صفر» دومین آرمان توسعه پایدار سازمان ملل است که در سال 2016 به منظور ریشه‌کنی گرسنگی تا سال 2030 توسط جامعه جهانی، تصویب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز