استاندار گیلان:

با صلابت و انسجام برای مردم کارکنیم

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۷:۲۶
کد خبر: ۷۵۶۲۷۸
با صلابت و انسجام برای مردم کارکنیم
استاندار گیلان در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان رشت گفت: هرکس در هرجایی که مسئولیت دارد باید با صلابت و انسجام برای مردم کار کند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در این مراسم ضمن تسلیت ماه محرم، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، سالروز حماسه و رشادتهای ملت ایران که برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند گفت: حادثه تلخ روز گذشته اهواز به نوعی نشان دهنده ناتوانی و عجز کسانی بود که در دوران دفاع مقدس از رشادت‌های همین جوانان ضربه خورده‌ و به اهداف شوم خود نرسیده بودند.

وی با اشاره به تهدیدها و توطئه های دشمن طی ۴۰ سال پیروزی انقلاب تاکید کرد: دشمن بداند اینگونه حرکات نمی تواند کمترین خدشه‌ای به قامت استوار ایران اسلامی وارد کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه در این شرایط همه دست‌اندرکاران نظام، مسئولان و ملت باید گام‌های بلندتری در راستای وحدت آفرینی و هم افزایی بردارند خاطرنشان کرد: عده ایی شمشیر به سوی مردم کشیده اند که با وحدت ملت، شاهد رشد و شکوفایی بیش از بیش ایران اسلامی خواهیم بود.

وی اذعان کرد: باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشیم و با عدم تبعیض و اجرای عدالت بین مردم در کارهایمان موفق‌تر خواهیم شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید با صلابت و انسجام خدمتگزار مردم باشند افزود: از همه احزاب، سازمان‌های مردم نهاد، اصحاب رسانه، فعالان سیاسی و اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی استان می خواهم که با روحیه تعامل و خدمتگزاری، برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی اظهار داشت: باید با شجاعت برای رفع مشکلات مردم به ویژه جوانان گام برداریم.

دکتر سالاری با تأکید بر اینکه در اکثر خانواده‌ها جوانان جویای کار وجود دارد تصریح کرد: باید بر ایجاد اشتغال برای جوانان تمرکز کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت باید زمینه‌ساز اشتغال باشد گفت: با رفع نارضایتی‌ها، نارسایی‌ها، بهره گیری از خرد جمعی، احداث کارخانه، صنایع تولیدی و واحدهای اشتغال‌زا می‌توان اشتغال را در جامعه توسعه داد.

وی بر بهبود فضای کسب و کار و ترویج اشتغال در جامعه تاکید کرد و افزود: باید تسهیلات اشتغال‌زا را جذب کرده تا در رقابت با بقیه استان‌ها عقب نمانیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: اگر موانع و نارسایی هایی در ادارات وجود دارد وظیفه داریم آنها را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت مسئولان باعث پویایی جامعه و ارتقاء رضایتمندی مردم از انقلاب می شود۰

در این مراسم ضمن قدردانی از سیدمحمد احمدی، فرماندار سابق رشت، میرشمس مؤمنی‌زاده به عنوان فرماندار شهرستان رشت و سرپرست فرمانداری بندرانزلی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز