برپایی نمایشگاه " محرم در قاب صنایع دستی " در نگارخانه مارلیک رشت

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۵۹۲۳۶
برپایی نمایشگاه  محرم در قاب صنایع دستی  در نگارخانه مارلیک رشت
پروین حلاج رضایی سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برپایی نمایشگاه " محرم در قاب صنایع دستی " در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ پروین حلاج رضایی سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت : نمایشگاه " محرم در قاب صنایع دستی " عنوان نمایشگاهی است که جمعی از هنرمندان صنایع دستی استان ، آثار خود را که در قالب مضامین مذهبی و محرم در نگارخانه ی مارلیک مجتمع خاتم الانبیاء رشت در معرض دید عموم قرار داده اند .

وی افزود : در این نمایشگاه 57 اثر در رشته های محرق ، نمد مالی ، تذهیب و ... از 17 هنرمند ارایه شده است . حلاج رضایی ادامه داد : این نمایشگاه از هفتم لغایت چهاردهم مهرماه جاری همه روزه صبح ها از ساعت 10 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 20 میزبان علاقمندان به فرهنگ و هنر اسلامی است.

وی در خصوص هدف از برپایی این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه با هدف گسترش فرهنگ و هنر ایرانی و آشنایی بیشتر شهروندان عزیز با فرهنگ عاشورایی و مضامین مذهبی می باشد . گفتنی است این نمایشگاه به همت معاونت صنایع دستی اداره کل و همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان رشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برپا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز