به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی؛

آتش نشانان شهر باران ایثارگران بی منت

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۶:۰۲
کد خبر: ۷۵۹۹۹۷
آتش نشانان شهر باران ایثارگران بی منت
هفتم مهر گرامیداشت روز آتش نشان هم گذشت اما به راستی تنها در این روز از سال است که به تلاشهای این عزیزان باید ارج گذاشت ؟

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ آتش نشانی شغلی است که با سایر حرفه های رایج تفاوت بسیار دارد .شخصی که وارد حرفه ی آتش نشانی می شود به نوعی از زندگی و جان خود برای همنوعان مایه می گذارد و به جرات می توان گفت که این شغل مصداق بارز ایثار و از خود گذشتگی است .

در کشور ما شغل آتش نشانی مصائب و دردسرهای مرتبط با خود را دارد ، کمبود وسایل ایمنی ، لباس و دستکش ضد حریق  مخصوص برای آتش نشانان شاید از مهمترین مشکلاتی باشد که شاغلین این حرفه با آن روبرو هستند اما تداوم فعالیت آنها با نبود این امکانات واقعا جای تجلیل و قدردانی فراوان دارد.

موارد بسیاری پیش آمده که در حریق هایی که در طول روزها گزارش می شوند آتش نشانان برای نجات افراد و اطفای حریق متحمل آسیب های جسمی ، سوختگی های شدید و مصدومیت شده اند و البته هیچگاه لب به گله و شکایت نگشوده اند چون عاشق کار خود هستند.

 هیچ سخن و هیچ هدیه ای نمی تواند قدردان زحمات این عزیزان باشد اما ما به نوبه ی خود به عنوان شهروندان شهر رشت از آتش نشانان زحمتکش شهرباران که به واقع ایثارگرانی بی منت هستند برای دقیقه به دقیقه تلاشهایشان تشکر می کنیم.

از تمامی عزیزانی که در واحدهای مختلف سازمان آتش نشانی رشت به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند ، واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی این سازمان که همواره اخبار مربوط به حوادث و حریق را به صورت آنلاین انعکاس می دهند و تنها هدف آنان خدمت اطلاع رسانی و خدمت به مردم است کمال قدردانی و تشکر را داریم و امیدواریم مسوولان شهری در جهت بهبود وضعیت شغلی آتش نشانان تدابیر ویژه ای بیاندیشند.

از شهروندان رشتی نیز درخواست داریم که با رعایت نکات ایمنی و احتیاط از بروز حوادث جلوگیری کنند تا موجب آسیب و صدمه به  دیگران  نشوند.

 

هیات تحریریه خبرگزاری برنا گیلان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز