رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت تاکید کرد:

آماده باش کامل واحد های خدمات رسان شهرداری رشت در مواجه با بحران های احتمالی

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۶:۵۵
کد خبر: ۷۶۰۴۳۶
آماده باش کامل واحد های خدمات رسان شهرداری رشت در مواجه با بحران های احتمالی
رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر آماده باش کامل تمامی واحدها و نیروهای خدمات رسان شهرداری رشت به منظور مقابله با بروز هر گونه بحران و خطرات احتمالی در راستای بارش های سیل آسای پایان هفته جاری اظهار کرد: با توجه به اخطار هواشناسی در گیلان در پایان هفته جاری توده هوای سرد و ناپایدار فعالیت خود را منطقه آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ فاطمه شیرزاد افزود: ستاد بحران شهرداری رشت به منظور مقابله با بروز هر گونه بحران و خطرات احتمالی تشکیل و با شرح وظایف و تقسیم برنامه ها و تاکید بر آماده باش کامل تمامی سازمانها و نیروها در تلاشیم تا در صورت بروز بحران های احتمالی خطری شهروندان را مورد تهدید قرار نداده و هیچ مشکلی در زندگی روزمره شهروندان ایجاد نشود.

وی به احتمال آبگرفتگی سطح معابر در رشت اشاره کرد و گفت: احتمالا با بارش های شدید پائیزی امکان بروز این اتفاق وجود داشته و در این راستا تاکیدات لازم به واحدهایی از جمله معاونت خدمات شهری ، سازمان عمران و غیره در شهرداری رشت انجام شده و شهروندان در صورت بروز چنین مشکلاتی می توانند مراتب را از طریق تلفن های گویای ۱۳۷ شهرداری رشت و ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی کرده تا نیروهای شهرداری در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

شیرزاد با اشاره هرس شاخ و برگ های اضافی توسط سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری رشت بیان کرد: یقینا با بارش های شدید و وقوع رعد و برق احتمال ریزش شدید شاخ و برگ ها و شکسته شدن درختان قوت گرفته و در این راستا تمهیدات لازم توسط سازمان مربوطه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شهروندان رشت نگران بارندگی های شدید آخر هفته نباشند افزود: سازمان عمران، معاونت خدمات شهری، سازمان آتش نشانی، سازمان پسماند، فضای سبز و غیره در آماده باش کامل جهت پیشگیری و مقابله با بحران های احتمالی ناشی از باران های شدید و سیل آسای پائیزی هستند.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا به حضور پررنگ نیروهای پاکبان و فضای سبز شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: این افراد همواره نقش های موثری در کاهش و رفع مشکلات این چنینی بر عهده داشته و انتظار دارم البسه و غذای مناسب به منظور خدمات رسانی طی روزهای بارانی پایان هفته در اختیار این نیروهای زحمتکش توسط پیمانکاران مربوطه قرار داده شده و این مهم توسط کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا رصد می شود.

شیرزاد به اهمیت نقش دیگر دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و غیره در چنین شرایطی اشاره کرد و گفت: امیدوارم با تعامل مناسب و پاسخگویی به تماس های مردمی مشکلی طی چند روز بارانی برای شهروندان ایجاد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز