استاندار گیلان در بازدید از پروژه‌های عمرانی صومعه‌سرا؛

توجه به اولویت نیازمندی مردم معیار اصلی برای تامین اعتبار مجدد پروژه ها باشد

۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۸:۵۰
کد خبر: ۷۶۰۶۶۶
توجه به اولویت نیازمندی مردم معیار اصلی برای تامین اعتبار مجدد پروژه ها باشد
استاندار گیلان با بیان اینکه پروژه‌های مواصلاتی، تأمین آب کشاورزی و خدمات آموزشی در صومعه سرا از وضعیت خوبی برخوردار است گفت: توجه به نیازهای مردم اولویت و معیاری برای تکمیل و تامین اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ عصردیروز مصطفی سالاری  استاندار گیلان به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان صومعه سرا، معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از پروژه‌های عمرانی شهرستان صومعه سرا بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید سالاری به خبرنگاران گفت: با توجه به تعدد بالای پروژه‌های در حال احداث شهرستان صومعه سرا لازم است تا از نحوه اجرای آنها بازدیدی صورت گیرد و درصورت لزوم اعتبارات بیشتری برای اتمام طرح ها تخصیص دهیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مواصلاتی، تأمین آب کشاورزی و خدمات آموزشی از وضعیت خوبی برخوردار است، توجه به نیازهای مردم را اولویت و معیای مهمی برای تکمیل و تامین اعتبار خواند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه لایروبی و دیوار کشی آب بندان‌ها نقش موثری در افزایش آب زراعی و رونق تولید محصولات کشاورزی دارد، گفت:در جهت رضایتمندی کشاورزان گیلانی از محل منابع ملی و استانی بودجه بیشتری را برای لایروبی آب بندان ها اختصاص می دهیم .

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای لایروبی انهار و آب بندان ها افزود: با واگذاری بلند مدت این عرصه ها برای اجرای فعالیت های گردشگری، آبزی پروری، ورزشی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار شاهد اجرای عملیات لایروبی با کمترین هزینه هستیم که از کمبود آب در بخش کشاورزی نیز جلوگیری می‌کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه طرح‌های مورد مطالعه در این بخش روز شنبه در جلسه شورای معادن به تصویب می رسد اظهار داشت: اختیارات در هر شهرستان به فرمانداران و کارگروهی آب منطقه‌ای استان در شهرستان سپرده می شود که مسیر تصمیم‌گیری کوتاه و سرعت را دنبال کنند.

استاندار گیلان همچنین از سد لاستیکی در حال احداث بخش تولم شهر، آب بندان روستای مردخه کوچک و بزرگراه فومن به پونل بازدید کرد.

سد لاستیکی تولم شهر از پیشرفت 40 درصدی و بزرگراه فومن به پونل از پیشرفت 25 درصدی برخوردار است.

 

نظر شما