مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان؛

امدادرسانی هلال احمر به ۳۲۵ حادثه دیده گرفتار در سیل

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶:۱۵
کد خبر: ۷۶۱۸۴۰
امدادرسانی هلال احمر به ۳۲۵ حادثه دیده گرفتار در سیل
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: از ابتدای سیل روز گذشته نجاتگران هلال احمر گیلان با حضور در ۶۵ عملیات به۳۲۵ نفر حادثه دیده امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگویی اظهار داشت؛:  به دنبال بارش سیل آسای باران از شرق تا غرب استان گیلان ؛در حال حاضر ۱۲ شهرستان استان و جمعا حدود ۳۵ روستا و نقاط شهری تحت تاثیر آب گرفتگی از بارندگی های اخیر هستند و ۶۵ تیم عملیاتی ما در سطح استان در حال ارائه خدمات هستند. و حدود ۳۲۵ نفر از همکاران ما و نجاتگران ما در سطح استان در حال ارائه خدمات به هم استانی های عزیز ما هستند.

ولی پور تصریح کرد:  خوشبختانه تلفات و مصدومیت انسانی نداشتیم و بیشتر آب گرفتی معابر و زیر ساخت های راه و سیستم آب رسانی تحت تاثیر این سیلاب ها قرار گرفت. حدود ۳۰۰ واحد مسکونی هم دچار آب گرفتگی شدند و در حال حاظر تحت خدمات امدادی جمعیت هلال احمر قرار دارند.

وی بیان داشت: با تمهیداتیی که در این زمینه تا فروکش کردن آب انجام می گیرد  مناطقی که آسیب دیده شناسایی شود تا خدماتی که مورد نیاز است بهشون ارائه بشه و تیم های ما در حال اماده باش و ارائه خدمات هستند.

سرپرست هلال احمرخاطر نشان کرد: در حاظر ۶۵ تیم در سراسر استان در حال ارائه خدمات هستند، حدود همان ۳۲۵ نفری که عرض کردم. و تیم های آف رود داوطلب هم در شهر های شرق استان هماهنگ شدند در کنار عوامل جمعیت هلال احمر در حال ارائه خدمات هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز