مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

برگزاری بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۱:۳۸
کد خبر: ۷۶۳۰۶۲
برگزاری بیش از ۲۶۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش
مریم بخشی گفت : درنمایشگاه علمی و آموزشی دستاوردهای ورزش وجوانان گیلان برای اولین بار استعدادیابی ،آموزش و ثبت نام ماه اول علاقه مندان رایگان و بیمه ورزشی با تخفیف ویژه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران رسانه های استان با گرامیداشت این هفته به تمامی زحمتکشان ورزش و جوانان در کشور و گیلان گفت : با تلاش تمامی همکاران و معاونت‌های این اداره کل امسال برنامه های کیفی و ارزشمندی در هفته تربیت بدنی برگزار می شود وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و جوانان هم در این هفته پر رنگ تر از گذشته برگزار خواهد شد افزود در بخش فرهنگی ، ادای احترام به مقام شامخ شهدا از آغازین روز هفته ، یادواره شهدای ورزشکار رشت دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار ، دیدار با قهرمانان و پیشکسوتان را خواهیم داشت .

مریم بخشی گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی نیز می‌توان به افتتاح نمایشگاه عملی و آموزشی دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان شورای عالی ورزش همگانی با حضور استاندار محترم ، تور جهانی والیبال ساحلی مسابقات دوچرخه سواری ،افتتاح یک طرح عمرانی و خانه‌های ورزش روستایی و جشنواره‌های ورزش های بومی محلی و روستایی اشاره کرد .
وی افزود: ۱۴ برنامه در حوزه جوانان هم در این هفته اجرایی می‌شود که می‌توان به برگزاری همایش افتتاحیه برترین های اوقات فراغت جوانان اشاره کرد .
مریم بخشی در پایان از تمامی رسانه‌ها خواست همچون گذشته برای اطلاع رسانی این رویدادها و فعالیت ها به مردم و مسئولین یار و یاور اداره کل ورزش و جوانان گیلان باشند.
وی افزود؛ درنمایشگاه علمی و آموزشی دستاوردهای ورزش وجوانان گیلان برای اولین بار استعدادیابی ،آموزش و ثبت نام ماه اول علاقه مندان رایگان و بیمه ورزشی با تخفیف ویژه انجام می شود.
این نمایشگاه با مشارکت تمامی هیئتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان ، آموزش و پرورش ، سپاه ، نیروی انتظامی ارتش ، دانشگاهها ، بهزیستی ، سازمان فرهنگی ورزشی شهردای از 25 تا 29 مهر در مجموعه ورزشی یادگارامام رشت برگزار می شود .
نظر شما