مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در جمع خبرنگاران :

سپیدرود از نظر فنی و روانی به آرامش رسیده است / کار ساخت ورزشگاه تختی انزلی سرعت گرفته است

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۴:۳۴
کد خبر: ۷۶۳۲۶۰
سپیدرود از نظر فنی و روانی به آرامش رسیده است / کار ساخت ورزشگاه تختی انزلی سرعت گرفته است
مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت :با آمدن علی کریمی سپیدرود از نظر فنی و روانی به آرامش رسیده و در شرایط خوبی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، مریم بخشی در نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش گفت با آمدن علی کریمی سپیدرود از نظر فنی و روانی به آرامش رسیده و در شرایط خوبی قرار دارد.

وی گفت حدود ۳ میلیارد تومان از بدهی های باشگاه سپیدرود در این مدت پرداخت شده و امیدواریم شرایط و نتایج روز به روز بهتر شود .
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص سکوی تماشاگران ورزشگاه تختی انزلی نیز گفت : کار ساخت آن با جدیت در حال انجام است و پس از بازدید مسئولین شرکت توسعه و تجهیز وزارت روند ساخت سرعت گرفته است مریم بخشی در خصوص اعتبارات ورزشگاه ها نیز گفت : کوچکترین کاری در ورزشگاه ها با هزینه های بالایی انجام می شود در حالی که سال گذشته ما ۶ میلیارد تومان را به بازسازی ورزشگاه های رشت و انزلی اختصاص دادیم . اما الان برای تجهیز و بازسازی نور ورزشگاه سردار جنگل ۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم . وی گفت پیگیری های فراوانی برای تعویض مسیر جاده فلکده به ورزشگاه سردار جنگل شده و با پیگیری مسئولین امر در حال انجام است .وی همچنین از مسئولین هیئت‌های ورزشی گیلان خواست در انتخاب روابط عمومی های هیئت پس از تأیید روابط عمومی اداره کل اقدام کنند و این مسئله در چند روز آینده به آنها ابلاغ خواهد شد .
مریم بخشی گفت متاسفانه بسیاری از هیئت‌های ورزشی ما فعالیت های خوب و زیادی دارند اما چون روابط عمومی ندارند یا از افراد خبره در این بخش مهم استفاده نمی‌کنند هیچ فعالیتی از آنها رسانه ای نمی شود.

 

نظر شما