معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد:

تجهیز مرکز آیلتس سما واحد رشت به هدست های حرفه ای با سیستم فرستنده بی سیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۸:۴۱
کد خبر: ۷۶۴۵۴۵
تجهیز مرکز آیلتس سما واحد رشت به هدست های حرفه ای با سیستم فرستنده بی سیم
دکتر محمد نیک پسند معاون سما واحد رشت از تجهیز مرکز آیلتس سما واحد رشت به هدست های حرفه ای با سیستم فرستنده بی سیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ معاون سما واحد رشت افزود: مرکز آیلتس سما واحد رشت با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیون ریال با خرید تعداد 50 دستگاه هدست حرفه ای مجهز به سیستم فرستنده بی سیم تجهیز و راه اندازی شد.

دکتر نیک پسند با بیان اینکه موسسه زبان سما واحد رشت از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: این مرکز پس از برگزاری دوره های آموزشی جذب تربیت مدرس Training Course) (T.T.C Teachrکسانی که در آزمون پایان دوره بالاترین امتیاز را کسب کردند و انجام مصاحبه علمی، به عنوان مدرس در دو واحد دختران و پسران شروع به کار کرد.

وی افزود: هم اکنون موسسه زبان سما واحد رشت در سه واحد دختران و پسران و مرکز آزمون های بین المللی زبان انگلیسی IELTS فعالیت دارد.

آرش سحر خیز رئیس مرکز آیلتس و موسسه زبان سما واحد رشت نیز اظهار کرد: با توجه به نیاز استان گیلان به برگزاری آزمون بین المللی زبان انگلیسی IELTS در سال 1390 مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت موفق به کسب مجوز برای برگزاری آزمون بین المللی و استاندارد زبان انگلیسی از مرکز آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان(International Development Program ( IDP) استرالیا گردید.

دکتر سحر خیز ظرفیت این مرکز برای آزمون بین المللی زبان انگلیسی 50 نفر اعلام کرد و گفت: تا کنون بیش از 30 دوره آزمون بین المللی آیلتس با حضور نماینده گان مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آیلتس این دانشگاه و دواطلبانی از سراسر کشور در این مرکز برگزار شد.

وی ادامه داد: مرکز آیلتس سما واحد رشت از دی ماه 92 شروع به برگزاری کلاس های آموزشی زبان انگلیسی و آیلتس نموده است که از آن تاریخ تا به اکنون هر ترم تعداد قابل توجهی در این مرکز به فراگیری زبان مشغول هستند.

رئیس مرکز آیلتس و موسسه زبان سما واحد رشت خاطر نشان کرد: این مرکز هم اکنون با به کارگیری از کادری مجرب و کار آزموده و استادان با تجربه استان گیلان کلاسها IELTS ،Pre IELTS ،EPT ، Free Discussion،General English و آزمون های آزمایشی آیلتس (Mock Test) در محل اصلی برگزاری آزمون بین المللی آیلتس با حضور علاقمندان و داوطلبانی از سراسر استان و کشور برگزار می کند.

سحر خیز تصریح کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات و ثبت نام می توانند به سایت http://www.rashtsama-english.ir/ مراجعه کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز