استاندار گیلان:

در سایه هم افزایی بسترهای کارآفرینی نابینایان محقق شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۷:۵۶
کد خبر: ۷۶۴۷۱۰
در سایه هم افزایی بسترهای کارآفرینی نابینایان محقق شود
استاندار گیلان با اشاره به لزوم بهره گیری از توانمندی های این افراد در بخش دولتی و خصوصی تصریح کرد: باید بسترهای توانمندسازی معلولان و نابینایان در مسیر کارآفرینی از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی محقق شود .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مصطفی سالاری استاندار در مراسم روز نابینایان با تبریک این روز به بیان توانمندی های معلولان و نابینایان اشاره کرد و اظهار داشت:توانمندی این افراد در بسیاری از موارد بیش از افراد عادی است.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از توانمندی های این افراد در بخش دولتی و خصوصی تصریح کرد: باید بسترهای توانمندسازی معلولان و نابینایان در مسیر کارآفرینی از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی محقق شود .

نماینده عالی دولت در گیلان به شعار امسال روز جهانی نابینایان اشاره کرد و افزود: شعار "رفع تبعیض" باید با تلاش همه جانبه مردم و مسئولان محقق شود.

سالاری توجه به نیازمندی نابینایان در حوزه های مهارتی،فرهنگی و اجتماعی را یک ضرورت جهت مطالعه و برنامه ریزی خواند و خاطرنشان کرد: در بخش ساخت و ساز ابنیه و تاسیسات نیز باید نسبت به رعایت اصول مهندسی ساختمان اقدام نمود تا سهولت تردد برای افراد کم توان امکان پذیر باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز