معاون حقوقی ، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو در جلسه شورای انسجام بخشی استان گیلان ؛

استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس بسیاری از مشکلات در حوزه وزارت نیرو در استانها را می تواند مرتفع کند

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۶۶۰۶۳
استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس بسیاری از مشکلات در حوزه وزارت نیرو در استانها را می تواند مرتفع کند
جلسه ی شورای انسجام بخشی استان گیلان با حضور معاون حقوقی ، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو و مدیران وزارت نیرو در استان گیلان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، دکتر رضا انجم شعاع معاون حقوقی ، امور مجلس و پشتیبانی وزارت نیرو در این جلسه اظهار داشت : تمام تلاش ما باید در جهت امید به مردم باشد ، بزرگترین سرمایه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند و با توجه به اینکه جنس فعالیت های وزارت نیرو ، خدمات به مردم در حوزه ی آب و برق است  نهادهای ذیربط باید در خصوص خدمات رسانی مطلوب به مردم عنایت ویژه ای داشته باشند.

وی افزود : هماهنگی بین نهادها در استانها بسیار مهم است و در گیلان با تدبیر مدیران وزارت نیرو خوشبختانه برقرار است و برخی موارد را می توان با پیگیری مرتفع کرد.

انجم شعاع گفت : ارتباط با دستگاه قضا امروز بسیار نیاز می باشد، طرح صیانت از منابع آب را با کمک معاونت اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه آماده کردیم که این طرح مورد یررسی قرار می گیرد.

وی به تعامل با نمایندگان مجلس در استانها تاکید کرد و گفت :  وزیر محترم  نیرو  مجلس شورای اسلامی را به عنوان یک راهکار برای وزارت نیرو عنوان می کنند و برقراری تعامل با نمایندگان مجلس از نکات مهمی است که باید مورد توجه مدیران استانها قرار گیرد .

وی ادامه داد : همه ی تلاش ما در وزارتخانه این است که به مسایل اساسی بپردازیم و از حواشی پرهیز کنیم. انجم شعاع خاطر نشان کرد : قانون حمایت از صنعت برق کشور در مجلس تصویب شد و تصویب سازمان انرژی های تجدید پذیر از دیگر لوایح مهم تصویب شده در مجلس بود که از نیازهای کشورمان است .

وی تصریح کرد : کشور ایران به جهت دارا بودن اقلیم های مختلف می تواند تولید انرژی های پاک را داشته باشد و این امکان هم اکنون ایجاد شده است .

انجم شعاع گفت : ارتباط بسیار خوبی بین وزارت نیرو و مجلس برقرار است و تقویت این موارد در استانها به عهده ی مدیران استانی وزارت نیرو  است که با برگزاری شورای انسجام بخشی استانها با مجمع نمایندگان، ارتباط موثری را با نمایندگان استان ایجاد کنند..

وی ادامه داد : بحمدالله در استان گیلان معضل خاصی در بخش نیرو نداشته ایم و این موضوع در اثر تلاش و تدبیر مدیران وزارت نیرو با نمایندگان است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز