با تلاش اعضای شورا و شهردار ؛

کارکنان شهرداری لاهیجان ویزیت رایگان و پوشش بیمه تکمیلی می شوند

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۸:۴۶
کد خبر: ۷۶۶۳۴۳
کارکنان شهرداری لاهیجان  ویزیت رایگان و پوشش بیمه تکمیلی می شوند
رییس شورای اسلامی شهرلاهیجان از ویزیت رایگان کارکنان شهرداری و اجرای پوشش بیمه تکمیلی کارکنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، فرداد جنابی  در گفت و گویی افزود: نیروی انسانی سالم و متخصص، جزو سرمایه های اصلی هر سازمان و اداره ای بوده و ارتقاء سطح سلامت و دانش آنها تاثیرات مثبتی بر روند فعالیت روزانه و ارائه خدمات توسط آنان به شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری از جمله افراد زحمتکشی هستند که برای عمران و آبادانی و پاکیزگی شهر تلاش می کنند و خود و خانواده های آنها در مواقع بیماری به جز بیمه اولیه از حمایتی برخوردار نبودند.

وی افزود: از زمان آغاز بکار پنجمین دوره شورای اسلامی  شهر لاهیجان و با حمایت و همراهی اعضای شورای شهر و پیگیری های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در صدد بودیم بسته های حمایتی از وضعیت پزشکی و سلامت کارکنان را در دستور کار قرار دهیم که ضمن عقد قرار داد با پزشک معتمد از این پس کارکنان شهرداری و افراد تحت تکفل آنان می توانند خدمات ویزیت و تزریقات را به صورت رایگان دریافت کنند.

جنابی  اضافه کرد: پوشش بیمه تکمیلی نیز از دیگر بسته های حمایتی است که برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده تا از این پس کارکنان شهرداری لاهیجان و خانواده های آنها دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: جای دارد از اعضای شورای اسلامی و دکتر کاظمی شهردار پرتلاش لاهیجان  برای حمایت از وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری  قدردانی نمایم.

جنابی افزود: در طول مدت یک سال گذشته توجه به وضعیت معیشتی کارکنان و پرداخت به موقع حقوق و اضافه کار و توزیع بسته های حمایتی در مناسبت های مختلف از جمله برنامه های مدیریت شهری برای قدردانی از زحمات کارکنان پرتلاش شهرداری لاهیجان بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز