توسعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در لاهیجان

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۴:۴۲
کد خبر: ۷۶۸۰۴۲
توسعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در لاهیجان
فرماندار لاهیجان گفت: امنیت امروز را مدیون جامعه خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محمد رمضانی مدیر این جمعیت در دیدار با امیر جانبازی فرماندار لاهیجان گفت: دغدغه اصلی فرزندان شاهد و ایثارگر تحقق آرمانهای پدران شهیدشان است که با نثار خون خود از خاک و ناموس کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری همه فرزندان ایران فرزندان شهدا هستند و به همین دلیل هدف و وظیفه اصلی این جمعیت خدمت به مردم استان است.

محمد رمضانی با اشاره به اینکه دفتر  این جمعیت در رشت مستقر است، خاطرنشان کرد:  برنامه داریم در راستای ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت علاوه بر مرکز استان در دیگر شهرستانهای گیلان فعالیت مستمر داشته باشیم و شهرستان لاهیجان ظرفیت های زیادی برای توسعه این امر در استان دارد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تقویت روزافزون ارزشهای نظام می شود. خوشبختانه فرماندار لاهیجان استقبال بسیار خوبی برای توسعه این امر مهم در شهرستان دارند

در ادامه این دیدار امیر جانبازی فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران ذخایر ارزشمند نظام هستند، گفت: جای بسی خوشحالی است که امروز در میان یادگاران شهدا هستم.

وی برای عضویت در جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار اعلام آمادگی کرد و افزود: برایم مایه افتخار است که در کنار این عزیزان باشم .

جانبازی تصریح کرد: با همه توان از ظرفیت های شهرستان لاهیجان برای تحقق آرمانهای شهدا و تقویت نظام بهره خواهیم برد.

فرماندار لاهیجان گفت: با از خودگذشتگی شهدا و جانبازان امروز در امنیت و آرامش بسر می‌بریم و گام نهادن در مسیر اهداف ایشان کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز