لیگ برتر فوتبال گیلان؛

پیروزی تیم شهرداری کلاچای مقابل ملوان جوان رشت

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۲:۵۸
کد خبر: ۷۷۲۸۸۷
پیروزی تیم شهرداری کلاچای مقابل ملوان جوان رشت
در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاهای استان گیلان و در هفته ما قبل پایانی دور رفت این مسابقات تیم شهرداری کلاچای در بازی خارج از خانه مقابل ملوان جوان رشت به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در این دیدار که عصر دیرروز در زمین ورزشی ملوان جوان رشت برگزار شد تیم شهرداری کلاچای با تک گل حسین اسماعیل زاده که در دقیقه 78بازی وارد دروازه میزبان کرد به پیروزی رسید تا سه امتیاز حساس بازی را که به آن نیاز مبرم داشت دست پیدا کند.

شهرداری کلاچای با این برد 20امتیازی شد تا همچنان در بالای جدول رقابت ها قرار گیرد.

شهرداری کلاچای در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر گیلان در خانه پذیرای تیم مقاومت آستارا خواهد بود.

اکبر محمد حسینی سرمربی تیم فوتبال شهرداری کلاچای پس از پایان بازی و برد دلچسب مقابل ملوان جوان رشت با بیان اینکه برای کسب هر سه امتیاز پا به زمین بازی گذاشته بودیم اظهار کرد :در این بازی خارج از خانه برتری محسوسی نسبت به تیم میزبان داشتیم و علاوه بر اینکه تنها یکبار دروازه حریف را گشودیم چندین بخت مسلم گلزنی را هم از دست دادیم و خوشبختانه امروز شاگردانم عملکرد خوبی در زمین بازی داشتند  و همین باعث شد نتیجه لازم را از این بازی  به دست آوریم.

گفتنی است ، در این بازی  مصطفی زاهدی مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای و جمع دیگری از علاقمندان به این رشته ورزشی از شهر کلاچای برای تماشای  این دیدار حضور داشتند.

لازم به ذکر است لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاهای استان گیلان جام گیل 14تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز