تحقق روزافزون آرمانهای شهدا در شهرداری کلانشهر رشت

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۴۹:۵۵
کد خبر: ۷۷۳۵۳۹
تحقق روزافزون آرمانهای شهدا در شهرداری کلانشهر رشت
مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گیلان گفت: انتصاب حامد عبدالهی از فرزندان شهید استان گیلان به سمت شهردار رشت موجب تحقق روزافزون آرمانهای شهدا ،توسعه خدمات به مردم کلانشهر و ارتقای پویایی و نشاط به مجموعه شهرداری رشت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محمد رمضانی مدیر این جمعیت ضمن تبریک به حامد عبدالهی به سمت شهردار کلانشهر رشت گفت: انتصاب فردی سخت کوش، مؤمن و متعهد در این منصب بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات شایسته آبادانی و توسعه کلانشهر رشت را در پی دارد، افزود: اعتماد مردم و اعضای شورای شهر به فرزندان شهدا برگ زرینی دیگری را از کارنامه درخشان گیلان ورق زد.

رمضانی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راهی که شهدای عزیزمان با نثار جانشان به ما انتقال دادند، وظیفه تک تک افراد جامعه است و همه اعضای این جمعیت آماده کمک و همکاری با عزیزانی هستند که دل در گرو تحقق اهداف نظام در گیلان دارند.      

وی تصریح کرد: همه اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گیلان ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارند.

مدیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گیلان گفت: برای شهردار جدید رشت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی رشت آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز