امروز رخ داد:

نشست مشترک استانداران و تیم اقتصادی دولت به میزبانی وزارت کشور

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۳:۰۲
کد خبر: ۷۷۴۱۲۹
نشست مشترک استانداران و تیم اقتصادی دولت به میزبانی وزارت کشور
رحمانی فضلی از بررسی شرایط اقتصادی و نقش استان ها برای استمرار و ارتقاء شرایط بهبود کسب و کار و معیشت مردم در نشست مشترک استانداران سراسر کشور و تیم اقتصادی دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ صبح امروز دکتر مصطفی سالاری در گردهمایی یک روزه استانداران سراسر کشور با موضوع بررسی مسائل روز و امور اقتصادی حضور یافت.

وزیرکشور در حاشیه این همایش اظهار داشت: امروز جلسه ای با استانداران و معاونان سیاسی و اقتصادی آنها داشتیم و در این جلسه تحلیل شرایط اقتصادی و نوع همکاریها، توانمندی ها و ظرفیتهایی که استان ها می توانند در این شرایط کشور داشته باشند و به کار بگیرند، بررسی شد.

دکتر رحمانی فضلی افزود: از این جهت رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت بعمل آوردیم که شرایط را توضیح داده و خواسته ها و توقعات خود را بگویند و همینطور استانداران نیز نظرات و مشکلات و مسائلی که روبرو هستند و پیشنهاداتی که برای فعال کردن ظرفیت استانها داشتند، مطرح کردند و الحمدلله جمع بندی خوبی هم انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۴نفر از استانداران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند که به نوعی برای ما سخت بود که با این افراد امروز در این جلسه خداحافظی کنیم. چون دراین ۵ سال انصافا زحمات زیادی کشیدند، تلاش کردند و با وزارت کشور همراهی کردند. به هرحال آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی برای این عزیزان داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی را انتخاب کرده ایم و آماده ایم تا یکشنبه تعدادی از استانداران جدید را به دولت معرفی کنیم اگر هم نتوانستیم در زمان مقرر تمام استانداران را تعیین کنیم، سرپرست انتخاب خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز