کلاهبرداری در پوشش سایت‌های معتبر تبلیغاتی

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۷۴۴۴۰
کلاهبرداری در پوشش سایت‌های معتبر تبلیغاتی
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که در پوشش سایت ها ی معتبر تبلیغاتی با درج آگهی فروش گوشی موبایل، از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ"ایرج محمدخانی" رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسراd عمومی و انقلاب شهرستان رشت و لنگرود به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق سایت‌های معتبر تبلیغاتی در فضای مجازی با درج آگهی فروش گوشی موبایل با قیمت نازلتر از بازار ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود : ماموران با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها فرد کلاهبردار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ محمدخانی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه گوشی به همراه سیم کارت و تعدادی کارت بانکی کشف شد بیان داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده و بررسی فنی پلیس، متهم به به بزه انتسابی و فریب 11 نفر با 20 میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد از شهروندان خواست پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت، از صحت کالا و خدمات ارائه شده اینترنتی به صورت حضوری اطمینان حاصل کنند و قبل از تحویل کالای فروخته شده خود؛ از طریق درج آگهی فروش در سایت های معتبر، مجاز و مطمئن در ازای چک های رمز دار بانکی با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.irگزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز