برخورد پلیس فتا گیلان با عرضه داروهای غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی موبایلی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۱۳:۵۸
کد خبر: ۷۷۶۰۵۵
برخورد پلیس فتا گیلان با عرضه داروهای غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی موبایلی
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و برخورد قانونی با عرضه کنندگان داروهای غیر مجاز در شبکه اجتماعی موبایلی تلگرام و اینستاگرام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " ایرج محمدخانی "در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در راستای مقابله با تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز اینترنتی، توانستند 18 تارنما، کانال و صفحات تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان سایبری پلیس فتا با بهره جستن از توان فنی خود موفق شدند 10 نفر از عرضه کنندگان داروهای غیرمجاز و تقلبی را دستگیر کنند افزود: در این راستا 101 قلم انواع داروهای غیرمجاز و تقلبی کشف شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را 40 میلیون ریال اعلام کردند گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان با اعلام اینکه این گونه اعمال، بهداشت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد، از شهروندان خواست، به هیچ وجه اقدام به خرید داروهایی که از طریق سایت‌های اینترنتی غیر مجاز و پیام رسان‌های موبایلی تبلیغ و عرضه می‌شوند، نکرده و در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش کنند، تا با عوامل سود جو و فرصت طلبی که برای کسب منافع مادی خود بهداشت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی و قاطع انجام و از ادامه فعالیت مجرمانه آن‌ها جلوگیری به عمل آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز