لاهوتی :

مقابله با فرار مالیاتی کاهش اتکا به درآمد نفتی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۲:۵۳
کد خبر: ۷۷۶۴۲۹
مقابله با فرار مالیاتی کاهش اتکا به درآمد نفتی است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید برای کاهش اتکا به درآمد نفتی باید با فرار مالیاتی مقابله کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به تاثیر درآمد مالیاتی بر شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: درآمد مالیاتی از منابع مهم و تاثیرگذار در کسب درآمد است، دولت در سال های اخیر با فرهنگ سازی توانسته میزان درآمد مالیاتی را افزایش دهد به نحوی که طبق اعلام اعداد و ارقام تا کنون سهم مالیات در درآمد کشور از 7 درصد به 10 درصد رسیده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: با این حساب دولت در مقابله با فرار مالیاتی موفق تر از گذشته عمل کرده است و می تواند با ادامه این مسیر سال آینده از میزان وابستگی به درآمد نفتی بکاهد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه دو منبع مالی مهم برای اخذ درآمد وجود دارد، بیان داشت: درآمد مالیاتی و فروش نفت دو منبع مالی دولت محسوب می شود که انتظار می رود دولت در این دو موضوع عملکرد مثبتی ارائه کند.

وی گفت: در این میان دولت می تواند با دریافت مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی منابع درآمدی خوبی برای کسری بودجه خود فراهم کند./خانه ملت

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز