تکوندوکار گیلانی در فینال مسابقات گرند پری حضور می یابد

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۲۳:۳۷
کد خبر: ۷۷۷۵۵۲
تکوندوکار گیلانی در فینال مسابقات گرند پری حضور می یابد
آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی در مرحله نهایی مسابقات جهانی گرند پری 2018 حضور می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛  رئیس هیات تکواندو استان گیلان : اظهار داشت: تیم ملی تکواندو مردان ایران بامداد دوشنبه 28 آبان ماه با چهار ورزشکار عازم امارات محل برگزاری رقابت های فینال گرند پری می شود .
محسن سترگی افزود: مرحله فینال مسابقات گرند پری 2018 از روز پنجشنبه هفته جاری اول آذر ماه در فجیره امارات آغاز می شود که در این مرحله، 16 تکواندوکار برتر جهان در چهار وزن المپیکی مردان و زنان به مدت دو روز با هم به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: نفرات اول تا شانزدهم رنکینگ المپیکی جواز حضور در این رقابت ها را دارند که برهمین اساس، آرمین هادی‌پور تکواندوکار ملی پوش شایسته گیلان در این مسابقات در وزن 58- کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
وی بیان کرد: این رقابت ها G8 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد که امیدواریم هادی پور بتواند در این مسابقات مقام کسب تا امتیاز سهمیه المپیک این ورزشکار شایسته افزایش یابد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، 2 مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب 2 مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم و مدال نقره گرند پری روسیه اشاره کرد.

نظر شما