تیم شهرداری بندرانزلی نماینده گیلان در مرحله نیمه نهایی لیگ مردان کاراته کشور

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۱:۵۶
کد خبر: ۷۸۲۳۸۱
تیم شهرداری بندرانزلی نماینده گیلان در مرحله نیمه نهایی لیگ مردان کاراته کشور
در هفته چهارم و پایانی رقابت های کاراته لیگ جوانان و امید ایران ،تیم شهرداری بندرانزلی نماینده گیلان در مرحله نیمه نهایی لیگ مردان کاراته کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در هفته چهارم و پایانی رقابت های کاراته لیگ جوانان و امید ایران جمعه شب در تهران برگزار شد که تیم شهرداری بندرانزلی با کسب رتبه دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در هفته پایانی این رقابت ها، تیم کاراته شهرداری بندرانزلی نماینده استان گیلان که در گروه دوم این رقابت ها حضور داشت، سه پیروزی و یک شکست کسب کرد و با توجه به نتایج کسب شده ، تیم کاراته شهرداری بندرانزلی پس از تیم کاراته عقاب شوبوکان موفق به کسب مقام دوم گروه خود شد تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را تصاحب کند.

تیم کاراته شهرداری بندرانزلی در جریان این رقابت ها ، با نتیجه 12 بر 9 برابر تیم قدرتمند عقاب شوبوکان به برتری رسید و در دیدار دوم نیز موفق شد تیم گلستان را با نتیجه 15 بر شش شکست دهد.

همچنین این تیم در دیدار سوم نیز، با نتیجه 12 بر 9 تیم هیات کاراته استان اصفهان را مغلوب کرد و در دیدار پایانی این مرحله نیز با نتیجه 18 بر سه مغلوب تیم قدرتمند پاس قم شد.

در رقابت های کاراته لیگ جوانان و امید کشور، هشت تیم به صورت دوره ای و مترکز در دو گروه در تهران با هم به رقابت پرداختند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

 

نظر شما