قایقرانان گیلانی در المپیاد استعدادهای برتر کشور درخشیدند

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۸۳۱۱۵
قایقرانان گیلانی در المپیاد استعدادهای برتر کشور درخشیدند
قایقرانان رده های سنی استان گیلان در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خوش درخشیدند.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: در جریان این مسابقات که روز شنبه در بوشهر پایان یافت، قایقرانان گیلانی با تصاحب مدال های رنگارنگ و با کسب 142 امتیاز، پس از تیم لرستان 149 امتیازی عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردند.

سعید علیپور بیان کرد: در جریان این رقابت ها و در کانو کانادایی دونفره 500 متر رده سنی نونهالان، حسام بابازاده و محمد عباسی از استان گیلان عنوان قهرمانی را کسب و مدال طلا گرفتند.

وی افزود: همچنین در بخش کانو کانادایی یکنفره 500 متر رده سنی نونهالان، محمد عباسی ورزشکار شایسته گیلانی به مقام قهرمانی رسید تا دومین طلای خود را در این مسابقات صید کند.

وی ادامه داد: در رشته کانو کانادایی دونفره 500 متر رده سنی جوانان نیز، محمد اسماعیلی و سینا شکوری از استان گیلان روی سکوی سوم قرار گرفتند و مدال برنز این رقابت ها را بر گردن آویختند.

علیپور اضافه کرد: همچنین در رشته کایاک دونفره 500 متر رده سنی نونهالان، تیم گیلان با ترکیب داریوش محمدی و ماهان علی زاده عنوان نخست را کسب و به مدال طلای این رشته دست یافتند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در رشته کایاک یکنفره 500 متر رده سنی جوانان، ایلیا نادرنژاد ورزشکار شایسته گیلانی موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره این مسابقات شد.

وی در ادامه گفت: در رشته کایاک دونفره 500 متر رده سنی جوانان نیز، مهرشاد تنهایی و ایلیا نادرنژاد از استان گیلان صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها شدند.

وی اظهار کرد: در رقابت های کایاک دونفره 200 متر جوانان نیز ، ایلیا نادرنژاد و مهرشاد تنهایی از گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی کشور شدند.

علیپور افزود: همچنین در رقابت های کایاک یکنفره 200 متر رده سنی جوانان ، ایلیا نادرنژاد از استان گیلان عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد تا این ورزشکار چهارمین مدال خود در این دوره از مسابقات را تصاحب کند.

در اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی آبهای آرام پسران کشور، زبده تربن ورزشکاران این رشته از استان های مختلف به مدت 2 روز در مسافت های 1000 متر، 500 متر و 200 متر در رشته های کایاک و کانو کانادایی یک نفره و دو نفره به میزبانی هیات قایقرانی استان بوشهر با هم به رقابت پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز