سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:

توجه به نیاز معلولین جامعه از اهداف شورای رشت

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱:۵۳
کد خبر: ۷۸۳۱۲۱
توجه به نیاز معلولین جامعه از اهداف شورای رشت
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: توجه به نیاز جامعه معلولین و رفع دغدغه های آنان از جمله اهداف شورای اسلامی شهر رشت است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛  فاطمه شیرزاد با تبریک دوازدهم آذر مصادف با روز جهانی معلولین اظهار کرد: معلولین در شهر رشت اثبات کردند که معلولیت محدودیت نیست و با تلاش و کوشش در عرصه های مختلف علمی، ورزشی و غیره درخشیدند.

وی با تاکید به نگاه حمایتی شورا و شهرداری رشت به معلولین بیان کرد: مناسب سازی خدمات شهرداری رشت در واقع توجه به نیازهای این بخش از جامعه بوده و در این راستا اخیر ۲۰ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده به منظور استفاده بهینه معلولین در شهر مشغول به فعالیت شده اند.

شیرزاد با تبریک مجدد دوازدهم آذر مصادف با روز معلولین افزود: امیدوارم با توجه بیشتر به معلولین بتوانیم ضمن ارائه خدمات رفاهی بهتر نشاط اجتماعی بیشتری برای آنان فراهم کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه به عنوان سفیر جامعه معلولین استان گیلان و شهر رشت برای رفع مشکلاتشان تلاش خواهم کرد گفت: رفع مشکلات برادر و خواهر دینی از جمله مباحثی است که در دین مبین اسلام به آن تاکید فراوان شده و امیدوارم اقدامات ما در این مسیر مورد رضایت درگاه حق قرار بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز