گیلان میزبان جشنواره رشته های بیلیاردی کشور شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۳:۴۶
کد خبر: ۷۸۳۱۴۴
گیلان میزبان جشنواره رشته های بیلیاردی کشور شد
جشنواره رشته های بیلیاردی کشور به میزبانی استان گیلان در منطقه سنگاچین بندرانزلی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان اظهار داشت: این جشنواره با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از روز 13 آذر در منطقه تفریحی توریستی سنگاچین بندرانزلی آغاز می شود.

سارنگ بزرگ چنانی افزود: در این جشنواره ورزشکاران رشته های بیلیاردی در رده های سنی مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان به صورت تیمی و انفرادی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: بر این اساس رقابت های بخش آقایان در رده های سنی جوانان ، رده سنی آزاد و رده سنی پیشکسوتان برگرار می شود که شرکت کنندگان در بخش آقایان در رشته اسنوکر شش توپ و ناین بال با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان بیان کرد: همچنین رقابت های بخش بانوان فقط در رده سنی آزاد برگزار می شود که شرکت کنندگان در این بخش نیز ، در رشته های اسنوکر و ناین بال در دو قسمت تیمی و انفرادی با هم به رقابت می پردازند.

بزرگ چنانی با اشاره به این که تماشای جشنواره رشته های بیلیاردی کشور که تا روز 23 آذر ماه جاری در منطقه سنگاچین بندرانزلی ادامه خواهد یافت برای علاقمندان به این رشته زیبا رایگان است افزود: در پایان مسابقات ه تیم ها و نفرات برتر انتخاب شده، جوایزی اهداء خواهد شد.

نظر شما