قدم های بلندی برای توسعه عمران شهری کلاچای برداشته شده است

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۳:۵۴
کد خبر: ۷۸۵۴۶۱
قدم های بلندی برای توسعه عمران شهری کلاچای برداشته شده است
در راستای اجرای طرح های توسعه محور بویژه در حوزه عمران شهری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای این توفیق را دارد که در سال جاری قدم های موثری در این زمینه برداشته که مطمئنا تمامی این تلاش ها در جهت رضایتمندی مردم بوده که حسب گزارشات مردمی حکایت از اقبال عمومی را دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ برخی شهروندان کلاچای در این گفت و گو با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه ، اقدامات شهرداری و شورای شهر را در روند ایجاد توسعه پایدار قابل دفاع عنوان و گفتند : با وجود این مشکلات شهرداری و شورا توانسته اند در حوزه زیر ساخت و برغم کمبود منابع و اعتبار پروژه های خوبی را در سطح شهر تعریف و اجرایی کنند که از جمله آنها می توان به آسفالت کوچه ها ، معابر ، خیابان ها و طرح های زیر بنایی دیگر اشاره کرد.

یکی از شهروندان کلاچای گفت : الحق و الانصاف شرایط آسفالت کوچه های سطح شهر در این دوره از فعالیت شورا و شهردار راضی کننده بوده ، آسفالت کوچه ها کاملا متعارف بوده و نگرانی هایی که پیش از این در زمینه آسفالت شهر داشتیم برطرف شده و از این حیث کارنامه خوب و ماندگاری از خود به جا گذاشته اند.

وی ادامه داد : ما افتخار می کنیم شهر ما به سمت توسعه پایدار به پیش می رود و انتظار ما قدم های بیشتر برای توسعه این شهر است .

یک شهروند دیگر کلاچای اظهار کرد : با وجود همه کمبودها ، کاستی ها و نیازمندی ها ، گام های خوبی برای توسعه و پیشرفت همگون این شهر برداشته شده ، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد که باید بیشتر تلاش شود.

یک بانوی خانه دار کلاچای هم گفت : از آسفالت کوچه خود لذت بردم و معتقدم اگر کارها به همین منوال به صورت اصولی  پیش برود اعتماد مردم به شهرداری بیشتر خواهد شد و مردم هم حاضرند در روند اجرای این پروژه ها به شهرداری کمک کنند.

یک بانوی دیگر کلاچای ادامه داد : آنچه در حال حاضر همه ما را آزرده خاطر کرده بحث زباله است و انتظار ما از شورا و شهرداری این است که به یک نحو مطلوب و شایسته موضوع زباله را ساماندهی کنند هر چند شهروندان هم باید در این راستا کمک کار شهرداری باشند که به نظر من یکی از راههای مهم می تواند نهادینه شدن فرهنگ مدیریت پسماند یا به عبارت دیگر تفکیک زباله از مبدا باشد  که نگاه همگانی را می طلبد.

وی ادامه داد : کمبود سطل زباله در سطج شهر محسوس و مشهود است و انتظار داریم این مهم تامین شود.

رییس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این باره گفت : در سال جاری و با اعتباری بالغ بر 8میلیاردو766میلیون ریال بیش از 17هزار و 532متر مربع پروژه آسفالت در سطح کوچه ها و خیابان های این شهر اجرا شده است.

مهندس محمد پورحسین با اشاره به مصوبات شورا برای اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر افزود : خوشبختانه علاوه بر پروژه آسفالت ، طرح های بزرگ و ماندگاری دیگری همچون پل شهرک اندیشه ، لوله گذاری با هدف دفع و هدایت آب های سطحی در مناطق مختلف شهر، ادامه پروژه پارک ساحلی شامل پیاده رو سازی ، جدول گذاری و فرش موزاییک و چندین طرح دیگر اشاره کرد که هم اکنون در حال انجام و برخی دیگر نیز در شرف تکمیل و بهره برداری قرار دارد.

مهندس پورحسین به روند اجرای پروژه های آسفالت در مناطق مختلف این شهر اشاره و تصریح کرد  : به همت شهرداری و شورا تاکنون کوچه های شبنم ، سمام ، شریعتی ، بن بست کوروش ، بن بست فاطمیه ، میدان بخشداری ، سهیل ، رضایی ، قدس ، خیابان لطره نوده ، ورودی مجتمع زیتون ، سروش ، تلاش ، صنعت ، امید ، پیمان ، ورودی میدان بهار ، کوچه ما بین فجر و پرورش ، بن بست خجسته ، قاصدک ، مهرگان ، کوچه ما بین آفاق و فجر مشمول طرح آسفالت قرار گرفته و به بهره برداری رسیده است.

رییس شورای اسلامی شهر کلاچای روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل میدان شهدا تا پمپ بنزین را از دیگر طرح های اجرایی شهرداری در طی این مدت برشمرد .

بر پایه این گزارش، در نشست اخیر شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بیت امام جمعه رودسر برگزار شد ، شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای این افتخار را دارد به یمن چهلمین سال پیروزی انقلاب  و در راستای نشاط آفرینی و امید بخشی در مردم برای بیان دستاوردها و خدمات نظام طرح های خوبی را در سال جاری تعریف که برخی از آنها در دهه فجر در قالب گزارش عملکرد نظام اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز