در فصل نقل و انتقالات ؛

شش بازیکن جدید به ترکیب تیم فوتبال شهرداری کلاچای افزوده شدند

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۳:۰۴
کد خبر: ۷۸۵۴۶۴
شش بازیکن جدید به ترکیب تیم فوتبال شهرداری کلاچای افزوده شدند
مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای از عقد قرار داد با شش بازیکن جدید در این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای با اشاره به انجام نقل و انتقالات در باشگاه برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاهای استان گیلان از عقد قرار داد با شش بازیکن جدید در این باشگاه خبر داد.

مصطفی زاهدی با تاکید بر ضرورت حضور مقتدرانه در نیم فصل دوم رقابت ها،   بکارگیری برخی بازیکنان جدید در برخی از پست ها را  الزامی دانست و گفت :به همین علت در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی در برخی پست ها به خدمت گرفته شده تا تیم را  همراهی کنند.

وی بازیکنان جدید به خدمت گرفته شده را که در پست هافبک و دفاع  از آنها استفاده خواهد شد آقایان علی رضا زاده،  مهدی رحیمی،  فرشاد رضوی پور،  پژمان بذر افشان،  محسن کاظمیان،  و مهدی کاظم زاده اعلام کرد.

به گفته زاهدی، سه بازیکن جدید بومی منطقه و سه بازیکن دیگر از شهرهای شرق گیلان هستند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای با تمجید از درخشش تیم فوتبال شهرداری کلاچای در نیم فصل اول رقابت ها ابراز امیدواری کرد در نیم فصل دوم مطمئنا جایگاه  و شرایط بهتری در جدول خواهیم داشت.

تیم شهرداری کلاچای در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال گیلان با کسب 21امتیاز  در مکان پنجم  مسابقات قرار گرفت.

دور برگشت لیگ برتر فوتبال گیلان از  فردا یکشنبه آغاز و تیم شهرداری کلاچای در دیدار خارج از خانه با تیم  سردار جنگل صومعه سرا مصاف خواهد داشت.

در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاهای استان گیلان جام گیل 14تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز