انهدام باند شرکت هرمی در آستانه اشرفیه

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۸:۳۲
کد خبر: ۷۸۵۹۲۷
انهدام باند شرکت هرمی در آستانه اشرفیه
فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند شرکت هرمی و دستگیری 14 نفر از اعضای این باند در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سردار " محمدرضا اسحاقی " با اعلام این خبر گفت: در راستای کنترل و پایش اقدامات شرکت‌ها و نهادهای خصوصی؛ فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان آستانه اشرفیه مورد بررسی پلیس قرار گرفت.

ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ماموران پلیس با زیر نظر گرفتن فعالیت چند تن از اعضای این گروه، موفق به شناسایی محل کار آن‌ها در یکی از روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه شدند افزود: بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران انتظامی برای بررسی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه 14 عضو این شرکت هرمی در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند تصریح کرد: سن متهمان دستگیر شده بین 18 تا 32 سال بوده و اهل استان‌های مختلف کشور می‌باشند.

سردار اسحاقی گفت: در بازرسی از محل دستگیری اعضای این شرکت هرمی تعداد زیادی جزوه و کتب آموزشی مرتبط با فعالیت‌های غیر قانونی هرمی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند از مردم خواست به راحتی به اینگونه شرکت‌های غیر قانونی که با وعده‌‎های پوچ، افراد جویای کار، خصوصا جوانان را فریب می‌دهند اعتماد نکرده و در صورت مشاهده موارد این چنینی مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

 

 

نظر شما