فرماندار آستارا:

آستارا ظرفیت برگزاری مسابقات ورزشی ایران و آذربایجان را دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۴۱:۳۵
کد خبر: ۷۸۶۳۵۶
آستارا ظرفیت برگزاری مسابقات ورزشی ایران و آذربایجان را دارد
فرماندار آستارا گفت: این شهرستان مرزی ظرفیت برگزاری مسابقات ورزشی بین ایران و جمهوری آذربایجان را دارد و این رویدادها باعث تقویت روابط دیپلماتیک دو کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یونس رنجکش در در چهارمین جلسه شورای ورزش شهرستان آستارا افزود: تاکنون بیشتر مسابقات ورزشی مشترک ایران و آذربایجان در آستارا در رشته کاراته برگزار شده و امیدواریم با همکاری هیات ها مسابقات سایر رشته ها نیز برگزار شود.
وی اضافه کرد: یکی از راه های توسعه گردشگری، توجه به گردشگری ورزشی است و برگزاری رویدادهای ملی، منطقه ای و بین المللی آستارا را به مقصد گردشگری ورزشی تبدیل خواهد کرد.
وی بیان کرد: پیوند ورزش و گردشگری در آستارا ضروری است و توجه به گردشگری ورزشی، رونق و توسعه اقتصادی این شهرستان را در پی خواهد داشت.
رنجکش ادامه داد: پشتیبانی از ورزش حرفه ای، حمایت از ورزشکاران و همگانی کردن ورزش برای تولید نشاط اجتماعی و پویایی جامعه از اولویت های فرمانداری آستاراست و استخر شنا و چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت این شهرستان در حال تکمیل است.
وی بیان کرد: باشگاه های ورزشی آستارا در تامین منابع مالی با مشکلاتی مواجه هستند و باید بازاریابی مناسبی برای باشگاه های بخش خصوصی انجام شود.
وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم در این جلسه گفت: بمناسبت دهه فجر حدود 130 برنامه ورزشی و فرهنگی پیش بینی شده و مسابقات بین المللی کاراته ایران و آذربایجان و همایش پیاده روی خانوادگی از جمله آنهاست.
وی افزود: 19 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا اختصاص یافته که تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.
تجلیل از بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا به خاطر صعود به مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور از بخش های دیگر این جلسه بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز