میرزایی اعلام کرد ؛

معرفی نفرات برتر رقابتهای شنای باشگاههای رشت جام شهدا در خمام

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۶:۳۲
کد خبر: ۷۸۶۳۸۴
معرفی نفرات برتر رقابتهای شنای باشگاههای رشت جام شهدا در خمام
نفرات برتر مواد مختلف مسابقات شنای باشگاههای گیلان جام شهدای خمام در این شهر مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ حسین میرزایی گفت ؛ این رقابتها با شرکت 80 شناگر در 4 ماده باشرکت تیم های شنای سازمان نظام‌مهندسی، صنعت آب و برق گیلان،استخر روح بخش،استخر شهرداری خمام و شرکت گاز  گیلان در سالن شهدای خمام به پایان رسید.

وی افزود ؛ در رده های سنی مختلف 50 متر پروانه ، مرتضی شاکری و تقی قربانزاده از استخر شایان، معین یزدان پرست و محمدرضا رمضانی از سازمان نظام مهندسی، صادق رحیمی پور ،داود مهرورز و میرسعید عظیمی رشتی همگی از استخر شهرداری خمام به مقام قهرمانی رسیدند.

رییس هیات شنای رشت گفت ؛ در 50 متر کرال سینه مرتضی شاکری از استخر شایان ، جلیل حقانی ،صادق رحیمی پور ، رضا شهربانیان ، رضا بلوری و هادی فتحی رشت از شهرداری خمام ، داود طارمسری از شرکت گاز و ابوالقاسم عبدالله نژاد از صنعت آب و برق گیلان در رده های سنی مختلف اول شدند.

وی افزود ؛ در 50 متر قورباغه نیز جلیل حقانی و محمد صادقی پور از شهرداری خمام ، سهند فیروزی ،مهدی زاهدفر و فرید فیروزی از سازمان نظام مهندسی گیلان و محمدرضا عبید رحمانی از آب و برق گیلان عناوین برتر را کسب کردند.

حسین میرزایی گفت ؛ در ماده 50 متر کرال پشت هم مهدی محسنی از استخر روح بخش ، یاسان بهلولی از نظام مهندسی ، محمدبندسی از آب و برق گیلان ، رضا شهربانیان ،رضا بلوری و هادی فتحی رشتی از شهرداری خمام ،تقی قربانزاده  از استخر شایان و امین الله غلام دوست از شرکت گاز گیلان عناوین اول رده های سنی مختلف را کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز