انهدام باند سارقین دوچرخه با ۲۲ فقره سرقت در لاهیجان

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۵:۳۰
کد خبر: ۷۸۶۵۱۲
انهدام باند سارقین دوچرخه با ۲۲ فقره سرقت در لاهیجان
فرمانده انتطامی شهرستان لاهیجان از انهدام باند سارقین دوچرخه با 22 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ عزیزی فرمانده انتطامی شهرستان لاهیجان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از پارکینگ منازل که عمدتا با شیوه و شگردی خاص اقدام به سرقت دوچرخه می نمودند بلافاصله با تشکیل اکیپی ویژه رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتطامی در ادامه افزود ، بلافاصله و بصورت همزمان چند اکیپ مختلف از کلانتری ها و پلیس آگاهی شروع به تحقیقات گسترده میدانی و بررسی صحنه های وقوع جرم نموده و با فعال نمودن منابع و مخبرین و فعال نمودن گشت های نامحسوس سرنخ هایی از سارقین این باند به دست آمد

سرهنگ عزیزی در ادامه تصریح کرد، سرانجام مامورین کلانتری 11 موفق گردیدند سارقین 26 و 30 ساله این پرونده را حین فروش دوچرخه سرقتی دستگیرکنند.

وی ادامه داد ، در تحقیقات تکمیلی متهمین به 22 فقره سرقت دوچرخه و فروش برخی از آنان  معترف گردید که در بررسی از منزل سارقین تعدادی دوچرخه و اموال دیگر سرقتی کشف و ضبط گردید.

وی در پایان با اشاره به اینکه مال حرام این پرونده شناسائی و تلاش در جهت دستگیری آنان ادامه دارد تاکید کرد: بازسازی صحنه های وقوع سرقت نشان از عدم رعایت موارد امنیتی بسیار ساده از سوی شهروندان می دهد که این امر توجه بیشتر مردم به هشدارهای پیشگیرانه پلیس را می طلبد.

 

 

photo_2018-12-11_12-40-58

 

photo_2018-12-11_12-40-59

 

photo_2018-12-11_12-41-00

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز