همایش نمایندگان برتر بیمه در رشت برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۴:۰۰
کد خبر: ۷۸۷۲۷۱
همایش نمایندگان برتر بیمه در رشت برگزار شد
نمایندگان برتر و موفق بیمه به بهانه روز صنعت بیمه در همایشی در رشت گرد هم آمدند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مدیرکل بیمه ایران در گیلان در این همایش با اشاره به قابلیت های بیمه در آرامش بخشی به افراد جامعه ، گفت : قابلیت و توانمندی اصلی و مهم شرکت های بیمه حضانت از سرمایه های ملی است.

 فلکیان ، ضریب نفوذ بیمه در گیلان را با 2 و 86 صدم بعد از تهران استان دوم کشور اعلام کرد و افزود : با جدی گرفتن بیمه، شهروندان و صاحبان حرفه ها و مشاغل مختلف می توانند با صرف هزینه های نازل ، امنیت را برای خانواده هایشان به ارمغان بیاورند.

وی بیمه را در روزهای سختی و گرفتاری ، همراه و کمک حال مردم عنوان و خاطرنشان کرد : با توجه به حادثه خیز بودن استان گیلان ، بیمه میتواند بعد از وقوع حوادثی همچون زلزله ، سیل ، رانش زمین و دیگر حوادث ، برای آلام دردمندان مرهم باشد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این همایش ، بااشاره به اینکه از 32 شرکت بیمه فعال کشور 24 شرکت در گیلان فعالیت میکند ، گفت : حداقل 5 هزار نفر در دفاتر نمایندگی های شرکت های بیمه در استان فعالند.

داداشی ، عملکرد شرکت های بیمه را در گیلان مثبت ارزیابی کرد و افزود : بیمه را در ایران و به ویژه در شهرستان ها می توان صنعتی نوپا خواند که به حمایت جدی ازسوی مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیاز دارد.

حسنی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش با تاکید بر اینکه با بیمه زندگی و آینده افراد و خانواده ها تضمین می شود ، گفت : ترویج و توسعه فرهنگ بیمه در پیشرفت جامعه نقش به سزایی داشته و رونق صنعت بیمه با توسعه پایدار و همه جانبه نیز رابطه مستقیم دارد.

همچنین دلخوش ، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ، در این نشست با اشاره به اینکه سالانه به طور میانگین 2 حادثه در کشور رخ می دهد ، گفت : بیمه میتواند در شرایط سخت و در مواقع بحرانی بروز حوادث، اثر پررنگ خود را نشان دهد.

در پایان این مراسم از نمایندگان فعال و برتر بیمه های مختلف استان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز