فرماندار انزلی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در بندر انزلی ساخته می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۶:۱۸
کد خبر: ۷۸۷۹۳۷
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در بندر انزلی ساخته می شود
فرماندار شهرستان بندر انزلی با اشاره به وضعیت ورزشگاه تختی انزلی گفت: علاوه بر بازسازی ورزشگاه تختی، تلاش می شود ورزشگاه 15هزار نفری متناسب با شأن ورزش این شهر ساحلی ساخته شود.

به گزارش خبرگزارب برنا گیلان ؛ اسماعیل حیدری در نخستین همایش هیات های رزمی شهرستان بندر انزلی اظهار داشت :انزلی شهر طلایه دار ورزش و فرهنگ در استان گیلان و ایران است و با افتخار آفرینی ورزشکارانش در میادین مختلف ملی و بین المللی جایگاه بالاتری نسبت به ورزش سایر شهرهای استان دارد.

وی با اشاره به بازسازی ورزشگاه تختی انزلی افزود: ورزشگاه تختی این شهر در شأن شهروندان و تیم پر افتخار ملوان نیست و در تلاشیم با تهیه زمینی 8هکتاری، ورزشگاه 15هزار نفری دیگری در این شهر طلایی ورزش ساخته شود و این حق مردم انزلی است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود همگان کمک حال مجموعه ورزش شهرستان باشند چرا که معتقدم هیچ کس به تنهایی همه توانایی ها و علم را ندارد.

حیدری آزاد با اشاره به اهمیت تاثیر ورزش در سلامت روانی جامعه گفت: کارگروه ورزش در فرمانداری انزلی و خانه جوان در این شهر ساحلی تاسیس می شود تا جوانان اوقات فراغت خود را در محافل ورزشی سپری کنند.

فرماندار بندر انزلی تصریح کرد:باید شرایط را به گونه ای ایجاد کنیم که از گرایش جوان به سمت قلیانسراها و قهوه خانه ها جلوگیری شده و عمرشان به بطالت تلف نشود.

وی تصریح کرد:تمام تلاشمان بر این است که جوانان ما به سمت ورزش گرایش پیدا کرده و آسیب های اجتماعی در بندر انزلی کمتر شود.

همایش تجلیل از مربیان و کمیته های ورزشی برتر در سالن اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی بندر انزلی برگزار شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز