مسابقات بسکتبال لیگ جوانان کشور در رشت پایان یافت

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۵۹:۲۴
کد خبر: ۷۸۸۳۳۶
مسابقات بسکتبال لیگ جوانان کشور در رشت پایان یافت
رقابت های گروه پنجم مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ جوانان کشور، جمعه شب با انجام دیدارهای روز سوم و با صدرنشینی تیم فراز تهران در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در این دوره از رقابت ها ، تیم های خانه بسکتبال رشت ، پارسه تهران ، آکادمی 24 مشهد و فراز تهران حضور داشتند که به مدت سه روز به صورت دوره ای در رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات، تیم بسکتبال جوانان فراز تهران با سه پیروزی متوالی و کسب شش امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت و یکی از شانس های صعود به مرحله دوم این رقابت هاست.

همچنین تیم خانه بسکتبال جوانان رشت با کسب دو پیروزی و یک شکست و کسب پنج امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت، تیم های آکادمی 24 مشهد با کسب چهار امتیاز و پارسه تهران نیز با کسب سه امتیاز به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

روز پایانی این مسابقات با انجام دو دیدار در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت پیگری شد که ابتدا تیم های پارسه تهران و آکادمی24 مشهد به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم آکادمی 24 مشهد با نتیجه 55 بر 51 حریفش را شکست داد.

همچنین در آخرین دیدار این مرحله ، تیم های بسکتبال جوانان فراز تهران و خانه بسکتبال رشت برای کسب صدرنشینی این گروه رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فراز تهران در یک بازی نزدیک با نتیجه 81 بر 73 حریفش را مغلوب کرد.

مرحله اول مسابقات بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور در هشت گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کنند و در این مرحله نیز 16 تیم راه یافته به مرحله دوم در چهار گروه با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت تیم های برتر این مسابقات معرفی شوند.

نظر شما