فرماندار آستارا در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت گیلان:

نگاه به حوزه خدمات درمانی در این شهرستان باید منصفانه تر باشد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۸:۳۱
کد خبر: ۷۸۸۷۲۷
نگاه به حوزه خدمات درمانی در این شهرستان باید منصفانه تر باشد
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: نگاه به حوزه خدمات درمانی در این شهرستان باید منصفانه تر باشد.

به گزارش خبرگزار برنا گیلان ؛ یونس رنجکش در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان افزود: آستارا شهرستانی مرزی  با ویژگی های خاص و وجود جمعیت شناور که حتی تا 10 برابر جمعیت ساکن آن است اما امکانات، تجهیزات  و منابع انسانی متخصص از کاستی های جدی آن بوده و تامین آن نیاز و از مطالبات مردم است.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای سلامت عمومی جامعه اقدامات شایسته و اثربخشی انجام داده است که جای تقدیر دارد اما گاهی ضعف مدیریت در ساماندهی این خدمات دولت در این شهرستان موجب تاثیرات منفی در افکار عمومی شده است.

فرماندار آستارا یادآور شد: در زمینه طرح بیمه سلامت در آستارا لازم است تا از مجموعه عوامل بیمه سلامت در استان و شهرستان قدردانی شود زیرا اکنون بالغ بر 50 هزار نفر  تحت پوشش بیمه سلامت هستند که بیش از 60 درصد جمعیت آستارا را شامل می شود.

رنجکش اجرای طرح پزشک خانواده و ارجاع بیماران را از مهمترین ویژگی های این طرح برشمرد که موجب کاهش هزینه های درمان برای بیماران و مدیریت صحیح آنان می شود که در بهبود کیفیت بخشی به حوزه درمانی و رفاه عمومی مردم اثرگذار است.

دکتر اکبری مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان هم ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل پی گیری ها درزمینه رفع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان به تشریح اقدامات این اداره کل پرداخت.

وی گفت: دولت برغم مشکلات بسیار اما در زمینه درمان و ارتقای سطح سلامت عمومی اقدامات خوبی انجام داده است .

وی اظهارداشت: در شهرستان آستارا سالانه بالغ بر 10 میلیارد ریال فقط از طریق این اداره کل در زمینه پرداخت هزینه های درمانی هزینه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز