مدیر کل ورزش و جوانان گیلان :

در هیات‌های ورزشی به دنبال دسته و جناح بندی نباشیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۰:۱۵
کد خبر: ۷۸۸۷۷۰
در هیات‌های ورزشی به دنبال دسته و جناح بندی نباشیم
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باید سیاسی کاری را از هیات‌های ورزشی دور کنیم، گفت: در هیات‌های ورزشی به دنبال دسته و جناح بندی نباشیم و افراد فنی را بیاوریم.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مریم بخشی در مجمع عادی سالانه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان که با حضور رئیس فدراسیون در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: جغرافیای خاص استان باعث شده تا رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی به صورت جدی توسط علاقمندان پیگیری شود که مهمترین چالش در این حوزه مشکلات بخش سخت افزاری است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: در کمیسیون ماده ۸۸ تصمیم گرفته شد در راستای استعدادیابی ورزشکاران، دیواره سنگنوردی سالن یادگار امام به هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تحویل داده شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه باید سیاسی کاری را از هیات‌های ورزشی دور کنیم، گفت: در هیات‌های ورزشی به دنبال دسته و جناح بندی نباشیم و افراد فنی را بیاوریم. همواره در استان برای بالا بردن توان مجامع عمومی تلاش می‌کنیم و با برگزاری این مجامع در تلاشیم تا هیات‌های ورزشی بتوانند با کمترین خطر طول دوره خود را طی کنند.
 
در ادامه ابوالفضل صادقی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: همدلی و وفاق بسیار خوبی بین جامعه ورزشی گیلان حضور دارد.
 
وی با بیان اینکه هیات استان، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان سه ضلع پیشرفت هر رشته ورزشی هستند، افزود: با توجه به شرایط گیلان و برخورداری از قلل متعدد باید زمینه توسعه همگانی و استعدادیابی را در رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی بیش از پیش فراهم کنیم.

 

نظر شما