فرماندار شهرستان رشت:

با همگانی کردن ورزش از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۶:۱۸
کد خبر: ۷۸۹۳۸۴
با همگانی کردن ورزش از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم
اولین جلسه شورای ورزش شهرستان رشت به ریاست فرماندار با حضور روسای هیات های ورزشی و نایب رییس و مدیران شهرستان با هدف توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی و رسیدگی به مشکلات ورزش استان در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ میرشمس مومن زاده  فرماندار رشت گفت :یکی از مشکلات اساسی جامعه ما آسیب های اجتماعی است که راه کاهش آن توجه و اهمیت دادن به ورزش است.
 
وی عنوان کرد:دانش آموزان و دانشجویان و نوجوانان آینده ساز کشورند و برای رشد و تعالی و توسعه نیازمند امکانات ورزشی و خود ورزش هستند.
 
وی یادآور شد :اگر میخواهیم جامعه از حالت افسردگی خارج شود باید نشاط عمومی را نهادینه کنیم زیرا جامعه دچار افسردگی اجتماعی است و اگر خواهان کاهش این امر هستیم و در این راستا اقدامات موثرانجام دهیم باید از ورزش حمایت کنیم و رشته های ورزشی را توسعه دهیم.
 
فرماندار رشت با بیان اینکه باید از قهرمانان و ورزشکاران استانی تجلیل شود گفت:ما باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی استفاده کنیم تا.فضاهای توسعه یافته بیشتری داشته باشیم.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت نیز در این جلسه گفت:بحث اهمیت ورزش بر هیچ کس پوشیده نیست و یکی از موضوعات آشکار گسترش ورزش است که میتوانیم ورزش را پایه توسعه و پیشرفت انسان سالم بدانیم.
 
وی عنوان کرد:ما میتوانیم برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی از طریق ورزش با آن مقابله کنیم و کارکرد های اجتماعی،فرهنگی،دینی را هم از طریق اهرم ورزش به جوانان منتقل کنیم.
 
کاوه قدسی سرپرست اداره ورزش و جوانان رشت نیز ضمن تشکر از فرمانداری بخاطر میزبانی این مراسم گفت:کمبودی که در دوماه اخیر در شهرستان رشت متوجه آن شدیم کمبود فضای ورزشی ، اعتبارات کافی و حمایت کننده های مالی است که تلاش خواهیم کرد این مشکلات را به حداقل برسانیم .
 
وی افزود: ما در رشت ۴۴ هیئت فعال داریم که نیازمند فضای ورزشی و متمرکز و دفتر ورزشی هستیم اما ما میتوانیم با همکاری و یکدلی و با وجود کمبودها به معیار اصلی برسیم.

در این مراسم همچنین روسای هیئت ها نیز به ایراد سخن پرداختند و خواستار حمایت و توجه مسئولان در امر ورزش شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز