تیم تکواندو بانوان گیلان در مکان دوم جام کوثر باقی ماند

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۹۳۸۵۶
تیم تکواندو بانوان گیلان در مکان دوم جام کوثر باقی ماند
با انجام هفته دوازدهم از چهاردهمین دوره مسابقات تکواندو لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان کشور جام کوثر، تیم بنیاد گیلان در مکان دوم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهار داشت: در هفته یازدهم و دوازدهم دور رفت این مسابقات که عصر جمعه در تهران برگزار شد، تیم تکواندو بانوان بنیاد گیلان در هر دو دیدار خود پیروز شد و پس از تیم لوازم خانگی کن در مکان دوم این جدول رده بندی قرار گرقت.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم تکواندو بانوان بنیاد گیلان در هفته یازدهم دور رفت مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان کشور جام کوثر، به مصاف تیم هیات تکواندو شمال شرق تهران رفت که در نهایت با نتیجه هشت بر صفر حریفش را شکست داد.
وی ادامه داد: همچنین در هفته دوازدهم از دور رفت این رقابت ها تیم تکواندو بانوان بنیاد گیلان رو در روی تیم گلستان قرار گرفت که در نهایت این حریفش را با نتیجه شش بر دو مغلوب کرد.

تیم تکواندو بانوان بنیاد گیلان با کسب این دو پیروزی ارزشمند ، در پایان هفته دوازدهم از دور رفت لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان کشور جام کوثر، با 11 پیروزی تیمی و یک تساوی تیمی و با کسب 34 امتیاز ، با تیم لوازم خانگی کن هم امتیاز شد اما به دلیل پیروزی انفرادی کمتر پس از این تیم قدرتمند در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان کشور جام کوثر، 332 تکواندوکار در قالب تیم ‌های لوازم خانگی کن، هیات تکواندو شمیرانات، هیات تکواندو استان تهران، ققنوس، هیات تکواندو البرز، هیات تکواندو ورامین، هیات تکواندو شمال‌شرق تهران، باشگاه ورزشی داتیس یزد، بنیاد گیلان، هیات تکواندو استان گلستان، هیات تکواندو استان چهارمحال و بختیاری، هیات تکواندو جنو‌ب‌شرق، هیات تکواندو شهرستان کرج، آینده سازان لوازم خانگی کن، هیات تکواندو شهرستان بهار و هیات تکواندو جنوب‌ غرب تهران حضور دارند که به صورت دوره ای ، رفت و برگشت و متمرکز با هم به رقابت می‌پردازند.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز