سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای گیلان در نشستی با کلیه کارکنان زندان مرکزی رشت؛

امنیت و حفاطت زندانها نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی است

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۹:۳۴
کد خبر: ۷۹۵۳۵۹
امنیت و حفاطت زندانها نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی است
؛ سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان در نشستی با حضور کلیه کارکنان زندان مرکزی رشت ، امنیت و حفاطت زندانها را نیازمند به مهارت اجتماعی و انسانی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان ، امنیت و حفاظت زندانها را پیش نیاز و پیش درآمد اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست ، که  باعث برقراری  امنیت و حفاظت سلامت کارکنان و زندانیان ، نظم و انضباط می گردد.

وی امنیت زندانها را نیازمند به مهارت اجتماعی و مهارت انسانی امری مهم و اساسی دانست و علت آن را ارتباط با انسانها بیان کرد و گفت :  در زندانها با افراد مواجه هستیم و هیچکدام دستگاه ماشین آلات سخت افزاری و نرم افزاری نیستند پس باید شرایط را به گونه ای مهیا سازیم  که در ارتباطات موثر و مفید باشیم ، زیرا این ارتباطات  ابزار بسیار مهم برای زندانیان  و پیدا کردن راهکارهای علمی و عملی برای کمک به آنان برای تحمل حبس و همچنین با زخورد سازنده و صحیح  آنان در اجتماع می باشد.

سید حمید حسینی ، ارتقا ء ، پیشرفت و رسیدن به هدف غایی را یک نیاز طبیعی در تمام مراحل زندگی عنوان کرد و افزود :می توانیم با داشتن برنامه های مفید ، ایجاد یک ساختار مناسب  ، استفاده از سامانه های هوشند ، گسترش مهارت و تخصص  ، افزایش توان کاری بدون کاهش بهره وری ، گسترش و استفاده بهینه از فرصت ها و نظایر این موارد را برای ارتقاء شاخصهای اساسی خدمات زندانبانی و رسیده به اهداف عالی سازمان به کار بریم.

درپایان مدیر کل زندانهای گیلان نظم و انضباط در محیط کاری را یکی از عوامل مهم و شرط اصلی موفقیت برشمرد که می تواند ، کاهش استرس ، ایجاد آرامش ، ایجاد تعادل و تعامل بیشتر و باعث ارتباط موثر می گردد و هر چقدر بر روی نظم و انضباط  تسلط و کنترل بیشتری داشته باشیم، احساس توانمندی بیشتری در همه کارهای خود خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز