رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان ؛

فناوری الکترونیکی، محدودیتهای کسب و کار سنتی را ندارد

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۳:۲۰
کد خبر: ۷۹۶۲۳۱
فناوری الکترونیکی، محدودیتهای کسب و کار سنتی را ندارد
روهام قلیچی رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان اظهار داشت : در دنیای کنونی با بروز فناوری مجازی، موقعیت جغرافیایی معنا ندارد و تغییرات اساسی در نحوه بازاریابی بوجود می آورد که موفقیت در این فرایند، منوط به مدیریت و تعریف استراتژی روزآمد و حرفه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ روهام قلیچی از برگزاری سمینار « زبان مشترک در کسب و کار الکترونیکی» برای مدیران عرصه های مختلف اقتصادی در گیلان خبر داد و گفت: با پیشرفت روز افزون فعالیتهای اقتصادی در فضای مجازی عقب ماندن از فناوری الکترونیکی در فضای کسب و کار آنهم در عصر سرعت تکنولوژی به نفع کشور نیست.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان یکی از مسیرهای ورود به این فناوری را کدینگ محصولات و خدمات در سامانه دانست و تشریح کرد: در این سمینار محورهای آشنایی با  کسب و کارهای الکترونیکی و نحوه  استفاده مطلوب از شماره گذاری کالا و خدمات  برای معرفی یک برند یا محصول در بازارهای ملی و جهانی برای مخاطبین با حضور اساتید  برجسته گفته خواهد شد.

وی ادامه داد: بکارگیری فناوری‌های جدید برای برقراری ارتباطات زنجیره‌ای بین سازندگان، فروشندگان، عرضه‌کنندگان و به‌طور کلی ارائه دهندگان کالا و خدمات از یک سو و خریدار و مصرف‌کننده یا به‌طور کلی مشتری از سوی دیگر منجر به اتخاذ استراتژی بهتر، بهینه‌سازی کالا و خدمات، کاهش هزینه‌ها و گشودن کانال‌های جدید در فضای کسب و کار است.

این مسئول حذف فاصله بین مبدأ و مقصد کالاها و خدمات  را از مزایای دیگر قرار گرفتن کالا و خدمات در فضای تجارت الکترونیکی برشمرد و اظهار داشت: در دنیای کنونی با بروز فناوری مجازی، موقعیت جغرافیایی معنا ندارد و تغییرات اساسی در نحوه بازاریابی بوجود می آورد که موفقیت در این فرایند، منوط به مدیریت و تعریف استراتژی روزآمد و حرفه‌ای است.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان درپایان ضمن دعوت از علاقمندان به توسعه فعالیت و نقش آفرینی در حوزه اقتصادی، توصیه و تاکید کرد: ورود حرفه ای در این عرصه و کاربرد آن موفقیت را دو چندان  خواهد کرد و دنیای دیگری در فضای اقتصادی مهیاست که از سرعت و فرصت آکنده است که متناسب با ملاحظات بین‌المللی با درک و شناخت از فضای ارتباطات، کسب و کار شما رونق می گیرد.

گفتنی است سمینار « زبان مشترک در کسب و کار الکترونیکی» را ویژه مدیران عامل ، مدیران مالی ، اداری، پشتیبانی و IT مورخ 30 دیماه 97 برگزار خواهد کرد و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4245 3-013 تماس حاصل فرمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز