کاراته کاران گیلانی چهار مدال پیشکسوتان کشور را کسب کردند

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۹۶۳۱۴
کاراته کاران گیلانی چهار مدال پیشکسوتان کشور را کسب کردند
کاراته کاران گیلانی در نهمین دوره مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور موفق به کسب چهار مدال شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ دبیر هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در جریان این رقابت ها که در تهران پایان یافت، کاراته کاران گیلانی توانستند یک مدال طلا ، دو مدال نقره و یک مدال برنز کسب کنند که تیم گیلان نیز با مجموع این مدال ها در مکان پنجم تیمی قرار گرفت.

حامد زیکساری افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات ، در رده سنی 45 تا 49 سال در وزن 80- کیلوگرم محمد اکبری کاراته کار پیشکسوت گیلانی با برتری برابر حریفانش مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و مدال طلا را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچین در همین رده سنی و در این وزن ، قدیر حسن پور دیگر کاراته کار شایسته گیلانی توانست مقام نایب قهرمانی را تصاحب کرده و مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.

وی بیان کرد: در رقابت های رده سنی 40 تا 44 سال وزن 80+ کیلوگرم نیز عبدالحسین احمدی دیگر کاراته کار گیلانی موق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و مدال نقره این دوره از رقابت ها را بر گردن آویخت.

دبیر هیات کاراته استان اضافه کرد: همچنین در رقابت های رده سنی 45 تا 49 سال و در وزن 75- کیلوگرم محمدعلی عطری از گیلان موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور شد.

در نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور ، 166 ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در سالن ورزشی کبکانیان تهران با هم به رقابت پرداختند.

 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز