مشاور رئیس و مسئول روابط عمومی سازمان صمت گیلان خبر داد :

فردا ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد در گیلان توزیع می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۲:۴۲
کد خبر: ۸۰۰۱۷۱
فردا ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد در گیلان توزیع می شود
مشاور رئیس و مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع 25 تن گوشت قرمز منجمد در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محمد بداشتی عصر دوشنبه اظهار داشت: در راستای رسالت برنامه های تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان از صبح روز سه شنبه بیست و پنجم دی ماه، میزان 25 تن گوشت منجمد قرمز  با قیمت مصوب 29 هزار و 500 تومان در گیلان توزیع می شود .

وی اضافه کرد: شرکت تعاونی های روستایی در شهرستان های رودبار، سیاهکل، انزلی، آستارا و رشت آماده توزیع گوشت منجمد قرمز می باشند.

بداشتی تصریح کرد: فروشگاه زنجیره ای رفاه در تمام شعب شهرستانهای ماسال، رشت، رودبار، انزلی، لنگرود و لاهیجان نیز آماده توزیع هستند.

وی با بیان اینکه در شهرستان تالش توزیع گوشت منجمد قرمز توسط صنوف مختلف به مقدار 5 تن در این مرحله انجام می شود اعلام کرد: در مجموع به میزان 76 تن گوشت منجمد قرمز در این هفته و هفته های آتی در استان توزیع خواهد شد که متعاقباً به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نظارت همگانی در بازار را از ارکان برخورد با تخلفات احتمالی برشمرد و گفت: هرچند در زمان توزیع بازرسان این سازمان و اتاق اصناف در  فروشگاه های حضور خواهند داشت ولی هموطنان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوعات را به سامانه 124 گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز