مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد:

دیدار خیریه فوتسال ستارگان هنر ایران

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۴:۵۳
کد خبر: ۸۰۰۷۸۲
دیدار خیریه فوتسال ستارگان هنر ایران
ستارگان هنر ایران برای کمک به بیماران سرطانی و بیماری های خاص یک بازی فوتسال خیرخواهانه در رشت برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین این اداره و سازمان انتقال خون ، یک بازی دوستانه با عنوان زنده یاد سیدمصطفی رضازاده اسطوره رزمی گیلان و ایران برگزار می شود.

سعید علیپور افزود: بر این اساس این بازی دوستانه و خیرخواهانه بین تیم های فوتسال هنرمندان گیلان و ستارگان هنر ایران عصر روز چهارم بهمن ماه سال جاری در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: مرحوم رضازاده که مربی ارزشمند رشته های رزمی بودو در اثنای کمک به مصدومان یک حادثه تصادف خود دچار سانحه شد و به دیار باقی شتافت یکی از خیرین بشمار می رفت و در باشگاه آن مرحوم تعداد زیادی از علاقمندان به ورزش های رزمی به طور رایگان تمرین می کردند.

به گفته وی با توجه به اینکه این مربی ارزنده سفیر انتقال خون نیز بود، این بازی خیرخواهانه با یاد و گرامیداشت آن مرحوم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: قرار است عواید این بازی دوستانه و خیرخواهانه فوتسال جمع آوری و یک دستگاه پلاکت خونگیری خریداری و با حضور اصحاب رسانه و مسئولان از این دستگاه در رشت رونمایی شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: هم اینک فقط سه دستگاه پلاکت خونگیری در استان گیلان موجود است که این تعداد جوابگوی بیماران سرطانی و سایر بیماران خاص نیست و امیدوارم که مردم و مسئولان خیرخواه گیلان از این بازی دوستانه استقبال شایانی داشته تا هزینه خرید این دستگاه تامین شود.

علیپور اضافه کرد: همچنین طبق هماهنگی های انجام شده ، مردم نوعدوست می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب بانک مرکزی 34241220010 به نام هدایای خاص کمک های مردمی سازمان انتقال خون ایران واریز کنند.

وی به هنرمندان حاضر در این بازی دوستانه نیز اشاره و اظهار کرد: تاکنون علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت ، نیما نکیسا ، محمدضا مهدوی، ستار همدانی ، سیروس دین محمدی ، پژمان نوری از رشته فوتبال، یوسف کرمی قهرمان اسبق تکواندو ایران و هنرمندانی همچون علی لهراسبی ، علی عبدالمالکی ، محمدرضا عیوضی ، بهنام بانی ، حامد برادران و میلاد کی مرام اعلام امادگی کرده اند.

وی یادآور شد: در انجام برگزاری این دیدار دوستانه و خیرخواهانه نیز، علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان گیلان و سازمان انتقال خون، نهادها و سازمان هایی همچون استانداری گیلان ، بسیج رسانه گیلان ، سپاه قدس رشت و گیلان ، فرمانداری رشت ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، هیات فوتبال گیلان و منطقه آزاد بندرانزلی در حوزه های مختلف کمک های شایانی را انجام داده و خواهند داد.

 

نظر شما