به میزبانی جمعیت هلال احمر استان گیلان ؛

نوزدهمین دوره آموزشی توان افزایی کشوری ویژه بانوان برگزار می گردد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۶:۴۶
کد خبر: ۸۰۱۰۱۸
نوزدهمین دوره آموزشی توان افزایی کشوری ویژه بانوان برگزار می گردد
نوزدهمین دوره آموزشی توان افزایی کشوری ویژه بانوان به میزبانی جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۷۵ تن از بانوان نجاتگران ۱۵ استان در دوره آموزشی توان افزایی در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات چاف لنگرود حضور دارند

مهدی ولی پور بیان کرد: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر بصورت مستمر نیازمند باز آموزی و آموزش جهت حضور موثر در سوانح و حوادث می باشند  که ۷۵ نفر از بانوان نجاتگر این سازمان  به مدت دو روز در این دوره آموزشی عملیاتی و میدانی شرکت کردند.

ارتقاء سطح علمی و عملی نجاتگران به جهت حضور موثر در حوادث از اهداف این دوره می باشد

وی افزود: نجاتگران در کارگاه های عملی کار با چوب بر و بتن بر ، و دستگاه پنوماتیک ، کارگاه جابه جایی اجسام و نحوه ورود و خروج از آوار را به صورت عملی کار می کنند که هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح عملی و علمی نجاتگران جهت حضور موثر در حوادث می باشد.

مدیر عامل هلال احمر گیلان اظهار کرد: نجاتگران حاضر در این دوره قبلا دوره تخصصی آوار (نجات در حوادث شهری ) را گذرانده اند.

 این دوره در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات چاف در حال برگزاری است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: نجاتگران استانهای قم ،تهران ،  اردبیل ، اصفهان ، مرکزی ، گلستان ، آذر بایجان غربی ، زنجان ، قزوین ، گیلان ، سمنان ، لرستان ، البرز ، کرمانشاه و همدان در این دوره دو روزه که از 26 دیماه در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات چاف در حال برگزاری است، شرکت کردند.

نظر شما